Ga naar inhoud

Digido, stelt zich voor

digido
 Delen

Aanbevolen berichten

Digido's alter ego is Ruben (36 jaar). Is hopelijk begin september 2011, in het bezit van een Skoda Fabia Tour 1.2 TSI DSG7 magisch parel zwart.

Verder is Digido diervriendelijk en plant-aardig.

Forum is altijd een handige enceclopwiki, of iets in die richting. :P

Digido rijdt tot nu toe rond in een Aygo MMT.

p.s. type dit met een nieuwe tablet. fouten voorbehouden (red.)

Over de uitslag kan gecorrespondeerd worden, .....maar ik zou het niet doen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ruben. Nu snap ik waarom EdK ook zo veel typefouten maakt: die heeft ook pas een tablet aangeschaft!

Je bent overigens niet de enige dier- en plantvriendelijke hier, dat zul je nog wel merken als je hier wat vaker rondhangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste wat ik heb uitgezet is de auto-spellingscontrole. Als Apple nou eens zou leren hoe je spellingscontrole aan kan zetten zonder dat je verplicht ook auto wijzigen moeten aanzetten :s

Welkom Ruben, klinkt al een leuke auto alleen jammer dat je toch nog 2 maanden moet wachten. Wij helpen je er wel doorheen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is geen Apple, maar de ASUS Transformer met Android 3.0 (incl. docking) :worthy: .

Ondanks het toetsenbord blijft het lastig tikken.

Helaas, moet ik nog ff wachten, maar dan kan ook ik mij voortbewegen in mijn eerste Skoda. ben benieuwd.

@Rosinfield

Net echt overtuigd vegetariër , maar meer een kritische carnivoor. M.a.w. eet bijzonder weinig vlees.

Maar als ik vlees eet dan alleen biologisch dynamisch enz. enz. :respect:

aangepast door digido
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe