Ga naar inhoud

tammagotchie stelt zich voor


tammagotchie
 Delen

Aanbevolen berichten

Goede avond,

Ik ben Gerard en wordt binnenkort de trotse eigenaar van een Skoda Fabia greenline.

Skoda Fabia Combi 1.2TDI-CR 55kw Greenline                                    

Metallic lak Cappucino

MDI (Mobile Device Interface) exclusief kabel

Adapterkabel voor een USB stick

MaxiDot display                                                                                              

Dakrailing zwart                                                                                            

Klein leder pakket                                                                               

Climatronic-elektronische airconditioning                                                

Middenarmsteun voor                                                                            

Sunset-extra donker getinte ramen achter                                         

Elektrische ramen achter                                                                                

Gordijnairbags (inclusief make-up spiegels,

handgrepen in hemelbekleding en leeslampjes)

Dakdragers bestelnummer LAT072001              

Ik ben zelf van Bouwjaar 1978, getrouwd en wooon in heet pitoreske Hendrik Ido Ambacht                                               

aangepast door tammagotchie
Link naar reactie
Delen op andere sites

En morgen krijgen we er weer een GL rijder bij en dan lees je weer excact dezelfde opmerking van Fred !

Man man pest die GL rijders dan ook niet elke keer weg hier ........

tammagotchie welkom hier op het forum en laat je niet wegpesten door Fred en ga je eigen gangetje hier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de kleur en MDI na is dat volgens mij mijn auto :P

Welkom Tammagotchie, hoewel we elkaar natuurlijk al tegen gekomen waren in de diverse topics. Blij dat je het hier zo naar je zin hebt, daar doen we het voor! :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fred, als het meezit hoor ik binnenkort ook bij de GL sub-club (maar dan een S2..)

Haha, ja oke zal geen GL meer noemen, ho het dan maar op de 14 of 20 categorie :)

Blijf het wel een mooie auto vinden hoor die S2, vooral de combi...

Denk als ik nog had gewerkt, dat het er ooit van was gekomen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Beetje druk gehad maar ik heb de skoda nu een weekje!

rijd heerlijk en abslouut geen spijt of heimwee naar de fiat 500 :)

sorry voor 2 x de wiel foto :)

of... had er eigenlijk wel 4 kunnen toevoegen trouwens :)

km stand bij aflevering : 25km

huidig : 1981km

post-178-0-50016800-1311772525_thumb.jpg

post-178-0-64795000-1311772536_thumb.jpg

post-178-0-44165700-1311772595_thumb.jpg

post-178-0-69701400-1311772630_thumb.jpg

post-178-0-36439100-1311772655_thumb.jpg

aangepast door tammagotchie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe