Ga naar inhoud

Internetbrowsers


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Iets wat al jaren in FF zit Menno ;)

Heb bij de introductie weleens chrome geinstalleerd, vond het niet super schokkend nieuw. En aangezien ik diverse handige plugins in firefox gebruik (synchronisatie van favorieten met mijn eigen server bijv.) en veel websites het ondersteunen blijf ik mooi bij FF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o, wist ik niet, maar idd FF is ook prima. De laatste tijd gingen de ventilatoren van mijn macbook steeds vaker op volle kracht tekeer. Blijkt dat in Leopard Snow de flash player een belachelijke hoeveelheid cpu gebruikt met Safari. Dus daarom maar overgestapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds FF 4 uitkwam en jullie er wel eens over hoorde heb ik het maar eens geinstald en moet zeggen dat het me wel bevalt

en gebruik nu dus alleen nog opera en firefox en IE eigenlijk nooit meer !

Gebruik IE alleen nog als ik me weeklijsten moet vesturen vanaf de laptop en dan met webmail op zaak moet inloggen

want dat webmail werkt niet echt lekker met ie9 opera en FF dus vandaar dat ik de laptop gebruik dan met IE8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een tip voor Firefox gebruikers. Sinds versie 4 willen sommige sites het niet goed doen, terwijl ze wel goed openen in IE. Je kan dan een Add-on installeren. Deze add-on heet IE-tab Na het toevoegen van de add-on kan je de sites toevoegen die niet goed openen. Hierna werken deze sites prima binnen FF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe