Ga naar inhoud

VW Golf Variant Comfortline Business 1.0TSI DSG


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals al gezegd , ik hoop het voor je !
De Skoda dealers geven ook bij koop redelijk normale levertijden op, maar komen dan daarna steeds met verlenging van die tijd.
Dat ik me voorraad Fab4 ging halen vroeg ik de dealer daar ook wat levertijd was als ik nieuw had besteld.
Had het over een 4 maanden, toen ik vroeg of hij dat kon garanderen was zijn antwoord, ehhhhhh nee dat durf ik niet aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me wel opvalt is dat veel merken bezig zijn hun portfolio op te schonen. Lees veel opties en uitvoeringen te schrappen. Ik dacht dat het gebrek aan onderdelen voorbij was. Gaan we weer terug naar de tijd dat er veel accessoires voor auto's achteraf ingebouwd werden?

 

aangepast door Fabia123
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, MarcoO2 zei:

Inmiddels kreeg ik ook van de leverende dealer de bevestiging dat de auto besteld is. Levertijd: 3 á 4 maanden. Dat zijn betere levertijden 😉

Eerst maar eens afwachten of ze die levertijd van 3-4 maanden kunnen waarmaken. Bij Skoda lukt het niet om op tijd te leveren en bij Peugeot zijn er ook nog regelmatig vertragingen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 5-11-2023 om 10:32, EdK zei:

Zoals al gezegd , ik hoop het voor je !
De Skoda dealers geven ook bij koop redelijk normale levertijden op, maar komen dan daarna steeds met verlenging van die tijd.
 

Nou... begin november besteld, zojuist de mail (drie maanden eerder dan verwacht!) dat de Ford binnen is en dat ik een afspraak kan maken voor de aflevering. Ik was eerder in het proces al blij met een levertijd van 6 maanden, maar het zijn gewoon 6 weken geworden :rofl2:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, MarcoO2 zei:

Nou... begin november besteld, zojuist de mail (drie maanden eerder dan verwacht!) dat de Ford binnen is en dat ik een afspraak kan maken voor de aflevering. Ik was eerder in het proces al blij met een levertijd van 6 maanden, maar het zijn gewoon 6 weken geworden :rofl2:

Ze hebben bij Ford gewoon helemaal niets te doen joh! Slecht teken maar wel fijn dat de Focus snel geleverd mag worden! Blijft een mooie bak hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou het werd een kort gesprek met de leasemaatschappij:

 

"goeiemorgen, ik bel even omdat u aangegeven hebt dat ik een afspraak kan maken om mijn auto op te halen".

"dat klopt, even kijken hoor, wanneer dat kan..."

"..."

"ik kan met u afspreken vanaf 28-03, dan loopt uw huidige auto uit het contract".

"OK..."

 

Ergo: de Ford wordt 28-03 thuis bezorgd, waarbij mijn Golf gelijk wordt meegenomen.

  • Confused 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Nog 19 dagen na vandaag 😎

Mijn kids zeiden het gister nog: We gaan die Golf wel missen hoor papa! Die was wel heel fijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik ook. Ben 't inmiddels alweer bijna vergeten 😉 ben benieuwd hoe m'n eerste niet-VAG-leaseauto gaat bevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd anders, maar ook leuk om weer eens in een ander merk/concern te rijden. 

Na drie Fabia's nu een Bayon rijder en dat bevalt prima.

aangepast door Fabia123
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, MarcoO2 zei:

Ja dat denk ik ook. Ben 't inmiddels alweer bijna vergeten 😉 ben benieuwd hoe m'n eerste niet-VAG-leaseauto gaat bevallen.

Je rijdt ook wel eens Fiat toch? Spider! 500!

Privé is dat dan uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Spider is een Alfa Frank ;-) De 500 was van mn vrouw, en is ingeruild op een Punto en die 6 maanden geleden weer op een nieuwe  Ibiza.

Zelf heb ik twee Peugeots gehad (eerst een 106 XSi,  toen een 206XS. Daarna alleen leaseauto's, of soms een auto "voor de leuk", zoals de Omega V6 in politie uitvoering. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
4 uren geleden, MarcoO2 zei:

Nog drie nachtjes slapen 😉

Ohhh dus nerveus ben je niet, anders was het 3 nachtjes slecht tot niet slapen geweest.........

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe