Ga naar inhoud

Yeti Tour


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Zit ik net eens even op de Skoda site nl te kijken en zie ik dat ze een Yeti Tour hebben

Valt net tussen de Ambition en de Elegance in

Wel als ik dan zie voor welke prijs !! en standaard met de Admudsun erin geplaatst voor een standaard prijs die er voor zorgt dat de andere Yeti's weer een stukje minder waard worden !!??

http://www.skoda.nl/modellen/yeti/uitvoeringen/tour.aspx?modelid=73346

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjonge, denk ik dat Ed een Yeti tour gaat plannen en gaat het over een aciemodel! Kan me overigens niet voorstellen dat de verkoop slechter gaat? Ik zie er hier steeds meer rondrijden, Martin S loopt binnen met die dingen volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is waarschijnlijk opwarmertje voor de tour de France. Heb begrepen dat de bestuurder een extra dosis Epo krijgt... Had ook ooit een octavia tour (wel van het nieuwere model hoor). Gepimpte versie, ook een actiemodel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o, lokaal verschijnsel wellicht? Ik zie er nog steeds niet zo veel. Wij reageren nog steeds blij verrast: he, een yeti!

Dat heeft andere redenen !

www.hansanders.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

o, lokaal verschijnsel wellicht? Ik zie er nog steeds niet zo veel. Wij reageren nog steeds blij verrast: he, een yeti!

Denk dat hier in Alkmaar er sowieso een stuk of 8 rondrijden en kom elke dag op Alkmaar - Den Helder er minimaal 2, soms drie tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat hier in Alkmaar er sowieso een stuk of 8 rondrijden en kom elke dag op Alkmaar - Den Helder er minimaal 2, soms drie tegen.

Den Helder.....ik ben komende zaterdag in dit gat! Iemand ook om de pijn te verlichten? :lol:

Ik zit bij een of andere hockeyclub (begin van de middag) daar om de terugreis te regelen voor mijn zoon en een paar van zijn vriendjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat zijn trouwens de criteria? Zoveel mogelijk vangen of zo? Zoveel mogelijk dagen achter elkaar vangen of maakt dat niet uit?

Wat die safari betreft, ik ga (bijna) iedere dag op safari bij de baas/ de echte apenheul in de jungle van Apeldoorn... Daar kom ik genoeg wilde beesten tegen! Maar een bezoek aan die tamme beesten in Afrika zou ik ook wel willen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Affijn ik zie het bericht al binnekort staan !

Goh ik heb een reis voor 2 personen gewonnen naar Afrika !

Niet naar het voetbal maar naar de wilde dieren !

Wel ik kreg bericht dat hij om me vallen heen was gereden, dus kees je zit in de race !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe