Ga naar inhoud

Wie, wat of waar is dit?


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Deel van het hoofd- of voeteneinde van een (smeed)ijzeren bed?

Edit: laat maar, ik zie net weer dat ik weer eens op een oud plaatje zit te gokken...

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

We Erik je weet dus niet wat lekker is , en het is nog wel zonder E nummers en al die shit bende

Door een eerlijke franse slagerij ter beschikking gesteld 2 jaar terug tijdens een vlieger festival in Brinon ( france )

En nee Hemi geen vrouw vastgebonden aan een smeedijzer bed !! sorry :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eet meer van dit vlees dan van varkensvlees !

Al die biotica toevoegingen in dat varkensvlees, nee Fred was alleen puisterig in me jeugd jaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker Fred , naderhand je bericht editten als er al een natwoord van nope voor het kalf is

Maar met je Lam zat je inderdaad wel goed

Wou net een hint gaan zetten dat je het ook kon zijn als je teveel gedronken zou hebben !!

affijn hier het hele Lam !! Dit was s'morgens rond een uurtje of 8 en was een 2 uur ervoor geslacht voor ons en heeft een hele lange dag boven een spit gehangen met openvuur

Oh Oh wat hebben we gegeten met zijn allen die avond !

post-27-0-62967300-1307649790_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja heb er laatst nog onder geslapen omdat de GPS niet in Drenthe werkte !!

En je doet geen oog dicht in zo'n hunnebed, je hebt continu visite van stelletjes die langs kwamen

En ze kwamen niet om wat te drinken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het niet beaamen , zoals ik zei alleen een duc geluid gehoord en niets gezien !

In drente is het sávonds veel donkerder dan in het westen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe