Ga naar inhoud

Krassen grrrr..


Cordoba
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat is niet de bedoeling, tenminste niet als eigenaar. Het ligt in de bedoeling om over een maand of 3 wat anders te gaan rijden. Ik ben al een poosje aan het kijken naar een Fabia 3, maar die blijven toch wel fors aan de prijs voor de leeftijd en de auto. Als ik bijvoorbeeld kijk naar een Ibiza, dan scheelt dat zomaar 3000-4000 euro in de vraagprijs. Voor een Rapid zonder problemen, lijkt het alsof je dan de eerste bouwjaren moet mijden, dus dan heb je wat de Rapid betreft een bijna lege visvijver (en ik hou al niet van vissen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Cordoba said:

maar die blijven toch wel fors aan de prijs voor de leeftijd en de auto

Ik weet niet wat de wensen van de wagen zijn aan optie's en aantal jaren oud hij max mag wezen.
Maar vermoed dat je minimaal aan de 1,2TSI zit en niet de nieuwe 1,0 3pitter TSI.
En moet het nog een Combi zijn ?

Tsja langs de A2 van Utreg naar Amsterdam zit in oude pand van Peugeot een lease maatschappij die daar zijn oude wagen verkoopt.
Misschien staat daar wel een FAB3  tussen wat aan je wensen voldoet....
En meen dat er een zelfde soort toko ergens rond Raamsdonksveer ook zit.

want er zijn zat bedrijven die hun werknemers in een Fabia Combi stoppen als bedrijfswagen.
Zie de Fab namelijk vaak genoeg als bedrijfsbak op de nederlandse wegen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heron heeft er één met DSG, en dat wil ik voorlopig niet: te veel kans op dure problemen en ik vind het geen straf om zelf te schakelen. Ik heb al wat rondgekeken o.a. op gaspedaal en daar kom je de meeste exemplaren bij de dealers ook wel tegen. Daarnaast wil ik toch wel minimaal 85 pk, en geen auto die alleen voor proefritten is gebruikt (en mogelijk veelvuldig mishandeld). Ik ben net een beetje begonnen met rondkijken, en verwacht dat komende maanden de prijzen gaan zakken, ook omdat gezien de leeftijd er meer beschikbaar komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Cordoba said:

Daarnaast wil ik toch wel minimaal 85 pk,

Ach dat mag geen probleem zijn met een fabrieks update van VAG Techniek...8-)
Dit kan je trouwens nog eurie's uitsparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe