Ga naar inhoud

Iconische Porsche 911T


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend was ik met een stel vrienden en een clubje cabrio's op pad. We reden door de Eifel en de Ardennen, en kwamen al rijdend vlak bij het circuit van Spa Francorchamps een garage tegen die een nogal fraaie collectie Porsches had staan. Onder andere onderstaande iconische 911T. We mochten vrij rondlopen en fotograferen, de monteur opende speciaal voor ons de motor en startte 'm ook nog even. Fantastisch!

Ik had behoorlijk last van het harde licht, en had mijn polarisatiefilter niet op m'n objectief. Maar desondanks wil ik een paar foto's met jullie delen ;) Feedback is altijd welkom! 

1:
27498065625_fe39d26060_b.jpg

2:
27426256371_87abb719f4_b.jpg

3:
27426255581_44d357d9c2_b.jpg

4:
27221088000_7cb87348db_b.jpg

5:
26890289953_a7c84a74a8_b.jpg

6:
27498066765_def27012fe_b.jpg

Bedankt voor het kijken! 

grt, Marco

aangepast door MarcoO2
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, MarcoO2 said:

de monteur opende speciaal voor ons de motor en startte 'm ook nog even. Fantastisch!

Heel erggggg knap en dus inderdaad fantastisch............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe