Ga naar inhoud

Dit is de nieuwe Skoda Fabia


Ons Skoda Nieuwsmeisje
 Delen

Aanbevolen berichten

Nieuwe Skoda Fabia geschetst

 

Skoda heeft z’n zinnen gezet op de nieuwe Fabia. Met deze designschets laat het merk voor het eerst een officieel teken van leven zien. Voor deze tekening overeenkomt met de werkelijkheid, uiteraard.

 
Nieuwe-Skoda-Fabia-gescst-53c7b9bdcb3e0. Skoda Fabia sketch 2014

 

 

De nieuwe Fabia wordt net als de Octavia strak getrokken in het design. Ten opzichte van het huidige model is de nieuwe generatie negen centimeter breder en drie centimeter lager. Het interieur belooft eveneens compleet nieuw te zien. Skoda kiest ook voor meer personalisatiemogelijkheden. Technische noviteiten verwachten we niet echt. Reken op vertrouwde TSI en TDI motoren. De toekomst voor de Skoda Fabia RS ziet er somber uit.

Op de Autosalon van Parijs gaat de nieuwe Fabia na de zomer volledig uit de doeken.

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat Skoda wel eens mooiere ontwerpen heeft gehad. Ook de foto's van de testauto's in een ander topic op dit forum toonden niet echt een spannende auto. De designlijn die ze tot op heden hadden met de Fabia en de Yeti vind ik nog steeds een stuk levendiger en interessanter dan bijvoorbeeld de nieuwere Rapid. Ik heb nu twee Fabia's in mijn bezit gehad, eentje van de eerste lichting en sinds kort heb ik die vervangen door een tweedehandse uit 2011. Ik was wel wat kieskeurig en wilde er eentje met de nodigde opties en heb ik daarom het aanbod goed in de gaten gehouden. Maar ik ben voorlopig nog blij dat ik destijds via internet een mooie Fabia heb kunnen vinden, met alles erop wat ik wilde. Voorlopig houd ik die gewoon. Ik weet namelijk niet of ik ook de derde generatie Fabia ook zal nemen, als ik het beeldmateriaal tot dusver heb gezien. Hopelijk valt het mee :)

aangepast door Woutertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe