Ga naar inhoud

Eerste ervaringen nieuwe Yeti 1.4 tsi


Polypenko
 Delen

Aanbevolen berichten

Mooie kar joh maar hoe heet deze kleur nu eigenlijk ? want heeft wel wat !

Weer zo'n skoda kleur die je niet elke dag ziet in ieder geval.

 

En in de toekomst weer een superskoda dakspoiler er op of blijft de achterzijde nu kaal ??

 

Genietse van de aankomende kilometers en tsja de 1,4 is een fijn blok , maar kwa zuinigheid wel wat dorstiger dan de 1,2 maar goed dat is een overweging

Link naar reactie
Delen op andere sites

EdK de kleur is Jungle Green, ik vind de achterdakspoiler in kleur gespoten zeer goed passen

bij deze auto, maar ik weet nog niet wat ik doe.

Het brandstof verbruik kan ik na 200 kilometer nog niet goed meten, maar t.o.v. de 1.2 tsi is deze moter

wel rustiger en reageert deze zeer soepel.

Ik had twee kleuren op mijn verlanglijstje Wit / Jungle Green, Wit had mijn voorkeur maar ik heb ooit een

witte auto gehad en ik werd gek van kleine beschadigingen die je veel beter ziet en je blijft de auto maar

wasen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel denk dat je met deze jungle kleur een mooie keuze hebt gemaakt.

In het wild heb ik de kleur nog niet gezien maar op foto's komt het bij mij zeker over als een mooie kleur.

 

En mbt de spoiler, past die zoals hij op de Yeti 1 zat ook op de nieuwe ?

Want rond nummerplaat is achterklep wel aangepast maar rond het derde remlicht lijkt mij dat de Yeti geen verandering heeft ondergaan..

Maw zelfde pasvorm !!??

 

En tsja de 1,4 TSI is zonder meer een rustig, soepel en stil blok met een fijne trekkracht.

Alleen vind ik het verbruik iets tegenvallen , al moet ik zeggen dat hij nog steeds zuiniger lijkt te worden.

Daar ik voorheen blij was tijdens een rit 1 op 13 te halen is dat nu 1 op 14 en soms uitschieters naar 1 op 15

En dit is met ritten van 100 a 110 Km/pu op de cruise control , dus heb nog hoop dat als ik de 100K op de teller zet dat spritmonitor dan 1 op 14 gaat aangeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

]Wel denk dat je met deze jungle kleur een mooie keuze hebt gemaakt.

In het wild heb ik de kleur nog niet gezien maar op foto's komt het bij mij zeker over als een mooie kleur.

In het wild de jungle willen bekijken...hoe anders dan?

.....dat gaat op zeker lukken hahaha

Poly, Gefeliciteerd met je aankoop! Mooie kar. En in Beekbergen kan jij het wild spotten via het panoramadak!

aangepast door Fabiasport
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe