Ga naar inhoud

wie ben ik

tofke
 Delen

Aanbevolen berichten

Geachte

Ik ben Christoff Peeters en ben 36 jaar.Ik heb me sinds 2012 een skoda superb. 1.8 20V turbo gekocht.Is tweedehands maar 1ste eigenaar was mijn vader die daar nooit mee heeft gereden of toch heel weinig.Ik heb al heel veel positieve commentaar gekregen over mijn skoda.Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen die de binnenkant van de auto wel eens kunnen begaaien zeker met mijn leren bekleding.Ben geintresseerd om de skoda een beetje uit te bouwen maar persoonlijk ken ik daar niet veel van.

Mvgr christoff

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks jullie ind. de auto is groot genoeg maar wil enkele aanpassingen doen om hem toch nog dat iets meer te geven snap je.Natuurlijk wil ik de auto niet ombouwen lijk die jhonny's doen met hun auto maar wil hem wel een beetje verlagen nieuwe velgen en waar ik op dit moment naar opzoek ben is voor het inbouwen van een usb aansluiting op mijn radio.Ik heb rond het navigatiesysteem enkele vrij openingen zal ik maar zeggen waar ik een usb ingang kan plaatsen.Heeft er hier al iemand ervaring mee gehad.Blijft de kwaliteit van geluid dan hetzelfde wat zijn de kosten hiervoor enz......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom hier op t forum.

En zou je je usb vraag nogmaals in het audio navigatie topic willen zetten ?

Dit ivm als een ander toekomstig of huidig lid het ook wil gaan toepassen en dan jou info makkelijker kan terugvinden !

Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe