Ga naar inhoud

Renault Captur


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Renault voert productie Captur op
m1my8ibbqjae_600.jpg
2 december 2013   De beslissing van Renault om in het segment van de compacte cross-over te duiken, blijkt een goede te zijn. Door de grote vraag naar de Captur overweegt het Franse merk om de productie van die auto te vergroten.
 

Dat meldt Automotive News.

Momenteel bouwt Renault in de fabriek in het Spaanse Valladolid 120.000 Capturs per jaar, maar het merk overweegt om dat aantal in 2014 op te schroeven naar 160.000 stuks.

 

Volgens de marktanalisten van IHS Automotive Forecast groeit de markt voor compacte cross-overs in Europa naar 582.790 stuks in 2016.

Voor dit jaar wordt nog op 307.300 exemplaren gerekend.

 

De Renault Captur is de nummer drie van de compacte cross-overs in Europa met tot en met oktober 60.887 verkochte exemplaren.

Op nummer één staat de Nissan Juke (91.713 stuks), gevolgd door de Dacia Duster (73.491 stuks).

De Opel Mokka heeft de vierde plek en zit de Captur op de hielen (58.813 stuks)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een leuke auto, net een slagje kleiner dan de Yeti.

 

Zou zelf trouwens eerder voor de Suzuki SX4 of de Juke kiezen als ik een kleinere zou zoeken. Geen van allen lijkt me trouwens zo handig als de Yeti ;) . Mijn schoonzus en zwager hebben een SX4 (oudere model), ook een erg leuke auto, maar wel wat simpeler qua afwerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzuki SX4 heb ik ook al eens naar zitten kijken op internet en is inderdaad ook leuk karretje.

En tsja de Juke, is eigenlijk net als de RR, je vind m mooi / leuk offff je vind t helemaal niets.

Maar met de captur erbij genomen is het achter zo en zo behelpen lijkt me ivm die aflopende daklijn.

En als ik dan voor de cockpit bekijk krijg ik t gevoel dat t allemaal net ff te krap is.

 

Of zijn we als Yeti rijders gewoon verwent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe