Ga naar inhoud

nano poetsmiddel


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Tegenwoordig zie je steeds meer poetsmiddel met nanotechnologie.

Heeft iemand hiermee ervaringen? En zo ja welke?

Is dit poetsmiddel beter dan de conventionele poetsmiddelen zoals de harde Turtle Wax?

Poetsmiddelen op siliconenbasis zou problemen geven bij (over)spuiten vanwege hechtingsproblemen.

Dus die moeten dan goed verwijderd worden .

Is dit met die nanopoetsmiddelen ook het geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb er ervaring mee, maar weet niet of je er wat aan hebt !

Heb namelijk schoensmeer gehad op nano basis , maar ze werden nog vuil en kaal dus uiteindelijk maar weggeven aan collega !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb er ervaring mee, maar weet niet of je er wat aan hebt !

Heb namelijk schoensmeer gehad op nano basis , maar ze werden nog vuil en kaal dus uiteindelijk maar weggeven aan collega !

Wat heb je weggegeven? die kale schoenen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je het zegt, dan kan ik me morgen de moeite besparen om weer van die nano-zooi op mijn goede schoenen te spuiten..! ;)

Volgens mij is dit de laatste marketing-kreet in poets- en schoonmaakmiddelen: nano-technologie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je weggegeven? die kale schoenen? :)

Beide fred !

De schoenen aan de vuilnisman zodat hij deze weer op de vuilinisbelt kon begraven, was namelijk bang dat ze anders telkens weer bovenop die vuilnisbelt zouden liggen

Want tja door die nanotechniek kan vuil zich niet hechten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja wat wil je geloven zeg ik altijd maar !

Als ik de tell sell reclames zie dan denk ik , goh wat een mooie troep verkopen jullie ...

Maar er zijn veel mensen die het toch kopen .......

Mbt de nanotechniek, ikzelf heb er geen ervaring mee mbt de lak van me wagen.

Maar collega heeft het 4 jaar terug bij zijn nieuwe bedrijfswagen weten af te dingen dat deze ermee werdt behandeld !

En in de eerste maanden leek de wagen inderdaad schoner te blijven dan normaal maar over de jaren moest hij uiteindelijk net zoveel naar de wasstraat als wij !

Althans zo ervaarde ik het, dus op bepaald moment heb je samen een klus en zit je op weg naar klus toe lekker te kletsen en dan komt het erover

En zijn opmerking was toen, ik heb er geen spijt van dat ik het het heb afgedwongen , maar....... een tweede keer zal ik het niet meer nemen want om zijn werking te houden moet je toch om de zoveel tijd weer terug komen voor een behandeling !

Eigen ervaring ?

Wel heb cockpitspray ( vloeistof ) gehad voor het kunststof in den wagen, en moest ook met nanotechniek zijn.

Wel mijn ervaring was dat het duurder was maar kon nou niet zeggen dat het langer schoon en mooier bleef.

Behandelingen hadden ook dezelfde frequentie regelmaat !

Dus iemand het aanraden ? NEE maar iemand het afraden ook niet !

Denk dat het een persoonlijke gevoelskwestie is, net als zuiniger rijden achter een vrachtwagen met te hard opgeblazen banden en wel ultimate in de tank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat idee ook al, als je met dezelfde frequentie moet blijven poetsen, dan heeft het geen zin.

Lijkt mij ook dat als het zinvol zou zijn, dan zouden de gerenommeerde merken er ook wel mee komen.

Was met nano verkoopt dacht ik nl ook de Lidl

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nanotechnologie

Lees de wiki site over nanotechnologie en je komt er denk ik al snel achter dat het echte onzin is. Nanotechnologie is het werken met deeltjes die iets groter zijn dan een atoom. Het is een nogal complex geheel en iets wat je niet in een spuitbusje kunt stoppen.

Lijkt mij dus onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kun je toch juist heel veel van in een spuitbusje stoppen?!? Het vult ook lekker de loze ruimte tussen allerlei grote moleculen!

Volgens mij gaat het gewoon verloren tussen al de vezels van je poetsdoek... doh2.gif

Onder het mom van: baat het niet dan schaad het ook niet... (m.u.v. de inhoud van je geldbuidel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ga naar een carwasch waar je de optie "nano" kan kiezen. En ik ben daar tevreden van. De auto glanst merkelijk beter maar blijft ook veel langer proper (zelfs de banden). En als hij dan toch onder de modder zit, het spoelt er na een regenbui ook helemaal vanaf.

aangepast door DimiTator
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nog steeds te wachten op die wasstraat met die topless dames die dan je ramen met hun borsten schoonwassen !

Heb het ooit eens op TV gezien maar de wasstraat zelfe nog niet kunnen vinden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat meld je dan nu pas en niet per sms of telefoon met adres gegevens !!??

Wel je wordt weer bedankt hoor, alles weer voor jezelff houden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe