Ga naar inhoud

Multifunctionele indicatie (BC)


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

@Kees: de (naar mijn idee) enige nuttige functie voor die snelheidsbegrenzer is wanneer je winterbanden hebt met een lagere snelheidsindex dan de top van je auto. Toen winterbanden net op de markt waren, waren de gangbare maten voor "de gemiddelde auto" bijna allemaal alleen met snelheidsindex "T"(tot 190 km/u). Nog steeds zie je die gemonteerd worden, terwijl veel auto's (in theorie) makkelijk 200 of meer halen.

In sommige landen (Duitsland, Oostenrijk) is het dan verplicht een waarschuwingssticker op je dashboard te plakken, tenzij je een waarschuwingssysteem hebt.

De digitale snelheidsmeter is vooral handig als je bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk rondkachelt, de digitale meter kun je op mijlen instellen. Scheelt continu rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De digitale snelheidsmeter is vooral handig als je bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk rondkachelt, de digitale meter kun je op mijlen instellen. Scheelt continu rekenen.

dan heb ik bij mijn Yeti uitvoering de mogelijkheid om in maxidot de Km/h teller op mijlen te zetten

en een ieder kan dit ook doen met zijn navigatie systeem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is het wel een beetje raar die snelheidsweergave in de Maxidot.

Je kunt b.v. in grote cijfers kiezen voor de snelheid in km/h op je display, of je kunt kiezen voor een tweede snelheid, en komt dan in een kleinere weergave tezamen met andere waardes in je display te staan, alleen is het dan wel in MpH.

Wat volgens mij NIET kan, is de kleine weergave in km/h, tezamen met de andere overige waardes (en de taalinstellingen op metric laten staan).

Zo heb ik zelf altijd de verbruikswaardes in het midden van het display staan en ik zou graag de digitale snelheidsweergave ERBIJ willen hebben, maar dat kan dus niet in km/h, alleen slechts in mph.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe