Ga naar inhoud

Hoe een route vastleggen en bekijken op de PC

Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Uh, er is een overlap in categorieen, alles wat hier kamer is is speelkamer.

Vandaag heb ik lekker buiten gekookt, dus daar zit je ook al mis.

Meer in bed liggen zou een goed idee zijn, maar dat hebben meer mensen ;). Voor de meesten geen oplossing voor het slaapgebrek, omdat ze dan op hun feun liggen te forummen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien als men bovenaan in de menu balk zoekt kan men deze kiezen. Zal morgen de pc eens opengooien :)

Vb bovenaan in de foto # 48 van mijn pc scherm staat hij op fietsen.

Tja hoe meer satalieten hij vind hoe nauwkeuriger het loggen wordt.

Eens het blauwe lichtje begint te knipperen is hij aan het loggen het knopje dient om een plaats te markeren.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ja, als hij het doet doet hij het goed. Maar van alles wat ik nu heb vastgelegd (we praten over auto-kilometers) mis ik zo'n 5% een een stukje route, en nog eens 5% is de lijn een beetje sprongerig.

Heb jij dat ook wel eens gehad? Misschien toch niet in de broekzak maar nadenken over een bedrijfszekere plaatsing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh, er is een overlap in categorieen, alles wat hier kamer is is speelkamer.

Vandaag heb ik lekker buiten gekookt, dus daar zit je ook al mis.

Meer in bed liggen zou een goed idee zijn, maar dat hebben meer mensen ;). Voor de meesten geen oplossing voor het slaapgebrek, omdat ze dan op hun feun liggen te forummen.  

Hé, woon je bij mij in huis ofzo? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als hij het doet doet hij het goed. Maar van alles wat ik nu heb vastgelegd (we praten over auto-kilometers) mis ik zo'n 5% een een stukje route, en nog eens 5% is de lijn een beetje sprongerig.

Heb jij dat ook wel eens gehad? Misschien toch niet in de broekzak maar nadenken over een bedrijfszekere plaatsing?

Nog niet veel gebruikt in de wagen, deze staat toch meestal stil op de oprit :P

Maar op de fiets nog geen probleem gezien, dan is het toestel in de broekzak wel goed bereikbaar voor de satalieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe