Ga naar inhoud

Wees gegroet ;-)

w00ha
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik word pas volgend jaar nieuwe Skoda bezitter.

Vermits mijn vrouw nu ook haar laatste week werkt tot haar pensioen, moest er 1 van de 2 wagens verkocht worden. ( heb ook 'n Harley)

IK had 'n Polo met trekhaak en 'n Toyota Auris hybride.

Op die laatste mag geen trekhaak en de koffer was wat klein. Maar rijdt wel zeer aangenaam.

Dus had ik besloten van beide wagens te verkopen en 'n goede combinatie te zoeken.

Bijna was het 'n B180 Mercedes geworden, maar toch maar eventjes bij Skoda langs gegaan.

Ik moet niemand vertellen welke ervaring dat dit was. Eerst met een Superb 1.6 tdi gereden en die volstond al voor mij qua motorvermogen.

Diezelfde avond nog samen met de vrouw in 'n Octavia gereden en ze was ook meteen verkocht.

Uiteindelijk is het een Octavia Berline 1.6TDI DSG7 geworden met het Allure Plus pack, wat erg compleet is. (Cappuccino Beige)

Op mijn Toyota had ik ook alles staan, dus daar mocht geen luxe vanaf.

Mijn vrouw wou 'n grotere koffer...daar valt dus bij Skoda ook niet over te discuteren :)

Ik wou 'n trekhaak, die gaat er ook op en is afneembaar.

!0.000€ goedkoper als de B180 en even degelijk, naar mijn gevoel.

Gr, Edmond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe