Ga naar inhoud

Codes voor Octavia greenline


tvl2000
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zou graag de volgende codes willen bemachtigen voor mij octavia greenline uit 2010.

Staging, is me gelukt.

Coming home en leaving home

Cornering lights

Verder heb ik nu het probleem dat ik niet in module 09 en 46 kan komen?

foutmelding09.jpg

Iemand idee hoe dit kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan alleen activeren wat ook bij 'installed' in VCDS te zien is. De rest heb jij gewoon niet beschikbaar. Dan is er wel iets van long coding maar daar weet ook ik niet genoeg vanaf.

:ot: Is het al gelukt met je avatar?

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe staan de codes in vcds. Via autoscan kun je gewoon de Octi kiezen en hij gaat kijken welke modules er geïnstalleerd zijn. Daarna die module kiezen en VCDS geeft via long coding aan wat je kunt instellen. Als er iets niet geïnstalleerd of beschikbaar is geen hij een foutmelding, soms direct, soms via test. Er staan dus soms dingen in de longcoding die er simpelweg niet opzitten, voorbeeld: bluetooth, kun je kiezen maar als die er niet op zit gaat die het natuurlijk ook niet doen ondanks het vinkje.

De optie adaption is wat lastiger, dan wijzig je de parameters binnen de in de module gekozen opties. Daar is het niet altijd even duidelijk wat de effecten ervan zijn, even uitkijken dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi! :)

Dan krijgen we vast wat nieuwe topics over hoe jij dat voor elkaar gekregen hebt (handig voor de nieuweling). Foto's, screenshots, stappenplan. Is allemaal van harte welkom!

vb.

- Coming/Leaving home Octavia II < hier zal de auto stand ook onder vallen?

- Corneringlights Octavia II

Dan kan ik (en anderen) weer wat +jes uitdelen voor je posts ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Komt u maar op met die tutorial (of in ieder geval hoe), het is bijna een jaar later (A)

ook bijna een jaar geleden dat hij nog online was :-)

Ik vrees dat je die tutorial op je buik kan schrijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik zou nu niet echt niet meer 123 weten hoe ik het heb gedaan eigenlijk.

Weet zelfs de kabel niet meer te vinden :doh:

Ik weet het ik had beloofd om een tutorial te maken, dus excuses dat ik dat niet ga doen.

Maar met google en gezond verstand kom je er echt uit want zo ben ik er zelf ook achter gekomen.

Het is echt niet moeilijk allemaal.

Mischien dat iemand anders dit hier dan neer wil gaan zetten.

Als er vragen zijn dan wil ik die wel beantwoorden hier hoor.

Mvg

Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het ik had beloofd om een tutorial te maken, dus excuses dat ik dat niet ga doen.

Dat vind ik altijd een heel apart type sorry. Zo van "Sorry dat ik op je teen ben ga staan ook al haal ik m'n poot er mooi niet van af."

Hoezo sorry?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe