Ga naar inhoud

ervaring met (laten) vervangen speakers Superb II


Ouwegier
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag alle,

Sinds 2 weken berijder van mijn Superb en ik ben erg te spreken over de auto! Echter niet geheel over het geluid. Op de Amundsen midden-tonen naar -8 gezet. Hoge tonen naar -2. Toch blijft het beeld dat het geluid 'schel' is. Subtiliteit in mid- en lage range ontbreekt. Daarnaast resoneert het rechter voorportier maar volgens mij is deze er voor aflevering bij de dealer af geweest ivm herstel deukje (transportschade).

Wie heeft de pioneer ts-e speakers (meer-optie) in laten bouwen en wat zijn de ervaringen?

Heeft iemand nog andere tips met betrekking tot verbeteren van het geluid? Aangezien het een lease-auto is wil ik er niet te veel aan verspijkeren maar heb zo'n vermoeden dat dit al snel minimaal 400 - 500€ gaat kosten.

Overigens heb ik nog 2 Boston FS60 woofers liggen. Zouden deze afdoende zijn?

Reacties en tips zie ik heel graag tegemoet, waarvoor alvast dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

stuur anders even Bakkertje een PB met de vraag of hij je kan helpen met de link van dit topic erbij !

Zodat wel het vraag antwoord spel hier komt te staan en andere er eventueel ook wat aan hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

stuur anders even Bakkertje een PB met de vraag of hij je kan helpen met de link van dit topic erbij !

Zodat wel het vraag antwoord spel hier komt te staan en andere er eventueel ook wat aan hebben

Thanks! Ga ik doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bakkertje, kan er zeker wat mee en had bewust nog niet geantwoord. Was nl een weekje op pad ivm vakantie. Maar waardeer je antwoord dus ga eens beraden over wat ik ga doen. Als ik iets verander deel ik het zker met je en op het forum!

Nogmaals dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe