Ga naar inhoud

Vering - Citigo Tour


Pmud
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allen.

Ik ben inmiddels in het bezit van bovenstaand model (5 deurs) en naar alle tevredenheid. Toch heb ik 1 ding gevonden waarvan ik zeg, dat zou beter moeten zijn. Met name de achtervering geeft best wel een tik in de onderug als je een snelheidsdrempel afrijd. Er op gaan geeft geen problemen. En dan heb ik het over de drempels in het buiten gebied. op de 60 km wegen.Met mijn vorige auto, de daihatsu cluore liep dit altijd soepel. En ja, ik ga hierbij wel uit van een redelijke snelheid. Het is niet zo dat ik er maar een beetje op los knal. Zijn er anderen met deze ervaring? En kan zoiets eventueel wat bijgesteld worden?

Doei, Pmud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet toevallig een groene in de regio Utrecht? :P

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet wel dat er bij de andere wagens steunveren geplaatst kunnen worden voor een aanhanger bijv. Ik zie dan zo voor me dat je, afhankelijk van de oorzaak, de veren zou kunnen wisselen of zou kunnen ondersteunen met iets.

Maar daarvoor is eigenlijk net wat te weinig bekend van de Citigo denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, ik heb een groene maar die rijdt in Noord Holland. En ik ben nog niet in je buurt geweest. Coclusie!!!!!! Dan rijdt er nog een gelukkige groene skoda citigo tour rond.

En dan het veer probleem. Bij het afrijden van de verkeersdrempels veert de auto achter niet echt lekker door in vergelijking met mijn oude daihatsu cuore. Die deed dat veel beter.

En dat is geen lekker gevoel. Oplossing!!!! Zachter de drempels af maar ik wil wel normaal rijden en niet als een oudje over de weg gaan.

Niemand anders dit gevoel?

Doei, Pmud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe