Ga naar inhoud

Reservewiel Incl. vormstuk


jeffreyt
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste geïnteresseerde,

Na de verkoop (sorry jongens :)) van mijn Fabia Greenline heb ik het toen bestelde volwaardig reservewiel inclusief originele pas stukken verwijdert en heb deze dus nu te koop voor de liefhebber. Deze set vervangt de kit met de spuitbus. Voordeel is dat je niet je band hoeft weg te gooien NA een lekke band.

Het betreft een stalen 15" velg voorzien van een Dunlop SP Sport 185-60-15 band.

post-1352-0-39305400-1349508842_thumb.jp

post-1352-0-48129000-1349508843_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij wil ik nog even toevoegen dat ik het een koopje vind, want toen ik de ORIGINELE set verving (dus de grote bak + setje zoals beschreven door Jeffrey) was ik ongeveer hetzelfde kwijt voor alles zonder het reservewiel (ik plaats gewoon mijn zomer/winterwiel).

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel zit er een grote kuip in, met busje lijm en zo.

Hij zal er zelf achteraf een andere set ingebouwd hebben (zoals ik). Maar bij verkoop (dan wel zo verkocht ga ik vanuit - goede van de mens...) heeft hij de kuip weer gewisseld. Dus zolang de koper weet dat hij dit er niet bij krijgt, is er niks geks aan de hand. Hij is juist origineler zo.

Maar dat is dus wachten op de TS, aandacht voor zijn kuip heeft hij in ieder geval. Nou ken ik iemand die recent een Fabia gekocht (tweedehands vandaar dat ik het niet zeker weet) heeft die mogelijk ook geen kleine reservewiel kuip heeft. Ik zal het eens laten vallen/linken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe