Ga naar inhoud

Bestellen bij Superskoda?


SkodaFrank
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi Skoda-vrienden

Wie heeft ervaring met bestellingen bij Superskoda.

Teksten zijn niet altijd in en Engels maar in het Tjechisch en iets dat ik niet kan lezen vertrouw ik niet

Hoe lang duurt het voor het pakket aankomt?

Wat met verzendkosten naar de Benelux?

Alle info is welkom

Bedankt en groeten

Skoda-Frank

Octavia Combi 1,6 Crtdi 2011

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Skodafrank ik denk dat als je even zoekt in bv interieur dat je je vragen zeker beantwoord ziet
Heb hier al menig maal over geschreven, maar pak je creditkaart er maar vast bij hoor
aangepast door Witte Yeti
aanpassing WY
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Een boel kleine dingen zijn juist free shipping en betaal je dus alleen de artikelen.

Let alleen wel op dat als je meerdere free shipping artikelen koopt dat dan opeens er wel automatisch verzendkosten worden gerekend.

Dit heb ik de laatste maal gehad bij ze, maar één mailtje naar ze toe en dezelfde dag waren de verzendkosten alweer teruggestort op mijn rekening.

En met geen free shippings kosten is het een kwestie van meerdere dingen ( als je die wil) in één keer bestellen , of andere mede skoda rijders via forums toetsen of ze ook willen bestellen en dan dat er één is die de gehele lading besteld.

En op die manier hou je dus de verzendkosten in de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het heeft bij mij twee weken geduurd om iets dat in stock was te laten leveren. Na een week heb ik via email om uitleg gevraagd, maar nooit een reactie ontvangen.

Je krijgt wel het product, maar de service is heel ondermaats. Voor mij is de service belangrijk, dus ga ik in de toekomst geen bestellingen meer plaatsen bij Superskoda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het binnen de vier dagen in huis en ik vroeg mij af wat ik moest doen met de tube die er bij was. Even een mailtje gestuurd en nog geen half uur later was er een handleiding doorgestuurd. Ok men kan zeggen waarom was deze van in het begin niet bij maar toch geen slechte ervaring met hen zo zie je maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Zojuist mijn bestelling ontvangen. Netjes binnen 4 werkdagen. Dorpelstrips en beschermer voor achterbumper. Degelijk in doos verpakt en onderdelen zien er allemaal perfect uit.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kosten verzending waren 9,99 Euro. Voor iets te verzenden in Nerderland ben je voor het kleinste pakket al 6,75 Euro kwijt, dus ik vind de verzendkosten niet te hoog. Ik moet de strips nog monteren dus foto's volgen nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dan zijn die kosten nu dus werkelijk naar beneden gegaan

Want dit was bij menig mens om niet te bestellen of collectief te bestellen

En we hebben geduld hoor mbt de foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er netjes uit Con , en speciaal voor de foto's de wagen ook gepoetst van binnen en buiten ?

Of is die altijd zo mooi schoon ?

 

En viel wel mee het monteren van de strips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je !

Nee, hij is nog niet gepoetst. Gaat dit weekend gebeuren. Lichtgrijs is een dankbare kleur, veel minder poetswerk dan mijn vorige auto, een antraciet kleurige mondeo, Sjieke uitstraling een donkere kleur maar daar zag je dan ook alles op.

De strips monteren valt best mee, Alleen die gele beschermstripjes van de plakstrips afhalen is enigszins een "piele-werkje". Even goed kijken dat je de juiste positie hebt. Kwestie van de carrosserielijnen volgen en dan goed aandrukken. Zit meteen muurvast.

Het zwarte kunststof lijkt heel veel op die van het interieur en in de alu strip staat OCTAVIA gegraveerd, dit is op de foto helaas niet goed te zien. Dus als je niet weet dat de strips er nooit standaard op zitten, zou je denken dat deze vanaf fabriek gemonteerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe