Ga naar inhoud

Blower in onbalans


Figaro75
 Delen

Aanbevolen berichten

Afgelopen zaterdagavond was de Airco ermee opgehouden.

Uiteindelijke conclusie was het vervangen van de Aircopomp.

Mijn vriendin heeft gisteren de auto opgehaald en ook wel toelichting gekregen maar daar heeft ze weinig van onthouden....

Nu staat op de factuur:

"Blower in onbalans bij beurt evt. verhelpen."

Ik neem aan dat hiermee de blower van de verwarming wordt bedoeld.

Weet iemand waar die zit, wat er gedaan kan worden of wat ze precies bedoelen??

Alvast bedankt voor het meedenken

Skoda Octavia II Combi, Elegance, Dynamic Blue, 1.9 TDI met DSG, volledig zwart leren bekleding

Accessoires: Afneembare trekhaak, hulpveren, Sonniboy zonneschermen, hondenrek, rubbermatten, windgeleiders ramen.

Extra: Xenon, Kenwood DDX8029 met VDO 5200, Pioneer Subwoofer, chiptuning, automatisch opende achterklep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen dat een van de interieurfans defect is, of dat er ergens lucht lekt waardoor de interne luchtstroming niet optimaal is? Ik heb een keer een tikkende (in ieder geval herrie makende) fan gehad, die is vervangen. Veel werk, alles moest los! Die fan(s) zitten vooronder je ruit (zo'n beetje achter je dashboard kastje), ik kan ze buiten ook goed horen als ik de boel vol aan zet.

Misschien even zelf testen? Je kan ook wat dichtdraaien en zien wat het verschil is, misschien zit er gewoon ergens een buis los door iemand z'n dikke vingers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Gisteren 30.000 beurt gehad, vandaag gekeken of de fan nou minder herrie maakte. In stand 1 niet, 2 ook niet, 3 niet, 4..... ja, opeens geen herrie meer. Maar lucht blazen deed hij ook niet, en ook niet in de andere standen.....

Nou is dit volgens mij niet het sterkste punt van de Fabia, dus ik vroeg mij af of - als er een andere in moet - er ook een deugdelijker dan het standaardtype kan worden teruggeplaatst. Anders zit ik over een tijdje weer met dit gezeur, en als de garantie op is wordt veel werk een duur grapje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe