Ga naar inhoud

radio aan sleutels koppelen


bjorn1201
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, weet iemand hoe je bij de amundsen de sleutels kan "inlezen"? Mijn muziek smaak verschilt behoorlijk van die van mijn vrouw, en in de handleiding staat dat per sleutel er andere stations kunnen worden ingeprogrammeerd..ik kon in de handleiding niet terugvinden hoe dat zou moeten..

Bijvoorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Personalisering

Uw wagen wordt met maximaal vier sleutels geleverd. De instellingen van het navigatiesysteem

worden altijd opgeslagen voor de sleutel die op dat moment wordt

gebruikt. Dit betekent dat er vier verschillende instellingen van het navigatiesysteem

kunnen worden opgeslagen. De eerste keer dat een sleutel wordt gebruikt,

zijn de fabrieksinstellingen van het navigatiesysteem actief.

Zo lees ik op blz. 6

Ik gok dus dat hij standaard alles per sleutel opslaat. Hier hoef je dus niks voor te doen? Kom het inderdaad ook nergens tegen, dus dit lijkt me het meest waarschijnlijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit werkt zeer goed, en gaat veel verder dan de Amundsen, ook de maxidot doet dit.

Ik heb alles altijd graag in het engels ingesteld en mijn vrouw in het nederlands, gewoon sleutel insteken alles instellen, en hetzelfde voor de volgende sleutel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Top, erg mooie functie dus!

En ik heb dus geen Amundsen zoals Pim al oppert, ik heb mooi een TomTom met verse kaarten (in mijn Sony inbouw Nav) :P Maar volgens mij niks met sleutels en instellingen, ben dan ook de enige die er in rijdt :D (heb de andere sleutel er nog niet eens in gehad bedenk ik me)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de auto in ontvangst genomen, aan de verkoper gevraagd over de sleutels en de radio, maar hij zat me ongelovig met grote ogen aan te kijken...toen hem op het paragraafje in het boekje wees, was hij behoorlijk verbaasd.

Vervolgens zijn we het gelijk gaan proberen, maar we kregen het niet voor elkaar.. ik ga er toch nog even mee hannessen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zoals Steven al aangaf.

Zelf heb ik ook een Amundsen in m'n Octavia steken, en ligt de muzikale voorkeur van vrouwlief en mezelf wat ver uiteen, en inderdaad: per sleutel worden de zender preselecties en vb de projectie van de navigatiekaart opgeslagen.

Ik heb graag een planzicht, m'n vrouw ziet liever 3D projectie...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Hier in huize Bakker hebben de 2 bestuurders ieder hun eigen sleutel en per sleutel zijn de instellingen opgeslagen voor de Amundsen (inclusief geluidsinstellingen), de stand van de bestuurdersstoel, de buitenspiegels en alle maxi-dot instellingen, echt ideaal als je het mij vraagt.

Nog nooit eerder gehad, maar ik denk wel dat het bij het uitzoeken van een volgende auto toch weer hoog op het lijstje van wensen zal staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe