Ga naar inhoud

Naafdoppen met nieuw logo


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Stuurlogo kan je vergeten Ed, of ze moeten hem eroverheen plakken. Is onderdeel van de airbag. Logo's voor en achter en op de sleutel kan je wel vervangen.

Ik zal eens kijken welke maat naafdop ik erop heb zitten, als die gelijk is aan het origineel ga ik zeker op zoek naar een echt setje hoewel ik mijn namaakset voor nu ook best netjes vind :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel strak hoor, zat net al te staren naar het voorste logo van een Citigo bij een dealer voor... :lol:

Maar ik moet dus eerst even testen met het oude logo om te zien of het wel gaat passen. Anders moet ik met de dremel aan de slag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorste logo op de O2 zit vast aan de rest van de grille, dus kan je niet zomaar vervangen dacht ik (had al eens gekeken want zit bij mij al een aarige deuk in door een steentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ff de kap open en langs achter kan je zien dat dit iid een soort plug is maar vastgemaakt met 2 plastiek pinnetjes die gesmolten worden. Zal nog eens kijken als ik wat meer tijd heb, had dit in de vlucht gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ff de kap open en langs achter kan je zien dat dit iid een soort plug is maar vastgemaakt met 2 plastiek pinnetjes die gesmolten worden. Zal nog eens kijken als ik wat meer tijd heb, had dit in de vlucht gedaan.

Dan is het toch gewoon met de soldeerbout de boel wegsmelten en los is het embleem ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn achterlogo zagen de 2 pluggen die aan het logo zitten er zoiets uit

(\\\\\\\\\\\\\

(/////////////

die \ zijn dan ribbels in een soort schroef vorm. hoe ver je hem er ook in steekt, hij zal zich dus proberen vast te klemmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het systeem van hoe je een hamerkop vast zet op een steel maar dan in plastic uitgevoerd en een andere spievorm dan de ijzeren spie die je een hamersteel in slaat

Maar als dat plastic is dan kun je hem of weg dremelen met een schuurschijfje of slijpschijf of je boor hem met een overmaatse boor voorzichtig uit (weg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet direct een probleem in hem er af halen, enkel eentje vinden om mooi kunnen terug te plaatsen.

Ik veronderstel aan de mannier waarop dit er op zit als je bij de dealer probeert te bestellen het gewoon de copmplete grille is die besteld zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 2 maanden later...

Daar wasmachineman aan het afstoffen is help ik hem een handje door even verder te gaan met de logo's

Was al lange tijd niet meer op superskoda site geweest en vandaag was het dan weer eens zover.

En tot mijn verbazing zag ik al een octavia 3 gedeelte met diverse onderdelen ( word hij dan al in tsjechië verkocht ? )

Maar wat ik ook tegenkwam was het nieuwe logo voor op de sleutel !

post-27-0-97043400-1359890304_thumb.jpg

Meer info zie volgende webpage:

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-new-design-key-emblem-original-Skoda-Autoas

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist trouwens niet dat de sleutel(behuizing) van een Octavia afwijkt van de Fabia bijv?

Wel dat lijkt mij ook niet het geval, zover ik kan inschatten zijn alle logo''s op de klapsleutels van hetzelfde formaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe