Ga naar inhoud

Naafdoppen met nieuw logo


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Guy als je even zoekt op forum of mijn fotoalbum van mijn Yeti bekijkt zal je een stuk verder komen

Kijk ook maar eens bij superskoda.com en dan exterieur dan weet je ook waar eventueel te bestellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Men zegt wel eens door een klein gaatje in logo te boren en er een schroef in te draaien en dan wrikken dat hij dan loskomt

Of misschien een scherp mespuntje onder logo steken en loswippen, maar kan op uitschieten en dus krassen is meer aanwezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb deze eens vervangen bij PC-fre@k het is wel een ouder model van Fabia (denk ik) en dat is gelukt.

De logo's waren dan afkomstig van de Citigo achterklep ook bij mijn SII zijn deze afkomstig van de Citigo achterklep.

http://www.skodaforum.eu/topic/2153-nieuwe-logos-op-de-superb/page-3?hl=logo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze eens vervangen bij PC-fre@k het is wel een ouder model van Fabia (denk ik) en dat is gelukt.

De logo's waren dan afkomstig van de Citigo achterklep ook bij mijn SII zijn deze afkomstig van de Citigo achterklep.

http://www.skodaforum.eu/topic/2153-nieuwe-logos-op-de-superb/page-3?hl=logo

Ziet er goed uit!

Ik heb er nog niet echt in detail naar gekeken, maar het logo op de motorkap lijkt mij niet heel gemakkelijk?

Vanachter zal het waarschijnlijk met twee stukjes tape en twee plastic klepjes vastzitten?

 

Aangezien ik heel binnenkort mijn zomerbandjes er weer op leg toch eens dringend horen achter die naafdoppen  :zon:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe zitten alle logo's op motorkap en achterklep geplakt met dubbelzijdig tape.

Los halen hiervan is een geduld werkje maar voor een ieder die een beetje handig is te doen.

 

Allereerts is het verstandig het logo te verwarmen met een föhn en dan met een visdraadje deze achterlangs het logo halen met eventueel snijdende beweging.

Sommige nemen weer een oude creditcard en wrikken die achter het oude logo en wippen hem er dan uiteindelijk vanaf.

Gebruik in ieder geval nooit een schroevendraaier of iets dergelijks want de kans op krassen door uitschieten is aanwezig.

Na loskomen van oude logo de oude lijmresten met wasbenzine verder verwijderen en daarna goed ontvetten ( nooit thinner )

en dan kun je het nieuwe logo plakken.

 

Geef met een fineliner stift aan wat boven is op motorkap en logo zodat je een centreer punt hebt en in één keer kunt plakken.

Hierna goed aandrukken en 24 uur geen auto wassen zodat het logo zich kan zetten verder.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk vooraan gaat het makkelijk om dit af te nemen achteraan ook. Al meen ik te herinneren dat achteraan er nog bijkomend zelfklevende tape moet worden gekleefd omdat het logo niet in de uitsparing valt moet daar het kleefmateriaal dikker zijn.

aangepast door Snelle
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eens op superskoda.com voor naaf / sleutelstikker en met voor en achterstikker raad ik je aan om eerst de diameter te meten van de oude logo's

Kan best wezen dat je straks met een citigo embleem op je fabia zit omdat deze de juiste diameter heeft....

 

 

En bestellen en kopen bij superskoda is verantwoord en kun je ook wel op forum tegenkomen mbt ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe