Ga naar inhoud

Welkom mod Ed


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Na een beetje ervaring op gedaan te hebben in de geliefde en ook gehate kantine hoop ik ook hier een bijdrage te kunnen leveren

Maar meestal krijg je van je werkgever dan gereedschappen toebedeeld

Wel hier op papier maar in werkelijkheid heb ik ze nog niet !

Dus ga nog lekker je gang hier kan toch niets doen B):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een beetje ervaring op gedaan te hebben in de geliefde en ook gehate kantine hoop ik ook hier een bijdrage te kunnen leveren

Maar meestal krijg je van je werkgever dan gereedschappen toebedeeld

Wel hier op papier maar in werkelijkheid heb ik ze nog niet !

Dus ga nog lekker je gang hier kan toch niets doen B):P

Whaha, volgens mij heb je de gereedschappen wel maar de handleiding nog niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt maar ik mag pas werken met gereedschappen voordat ik de manual gelezen heb ( je weet wel RTFM )

Maw je kan zulk mooi gereedschap hebben maar als je geen manual hebt kun je er ook niet me werken

B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja weer een leuk voorbeeld van theorie en praktijk mensen

Theorie zeggen van ohhh joh aldoende leer je het wel , niet zo moeilijk doen hoor !

Praktijk denkt , ja en straks ben ik me vingers kwijt of gebeurd er wat anders met kwetsuren , wel dan maar even moeilijk doen en anders doen ze het maar zelf

liever hun vingers dan de mijne !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja neem aan dat je elke avond voor slapen gaan maar een update draait van het forum ?

ANders heb je inderdaad probs, tis niet zoals met vorige fora dat alles weg was !

Daar niet erg maar straks met alle kennis hier lijkt me het een catastroffe !

Link naar reactie
Delen op andere sites

:welcome(1):

Het is ons een groot genoegen te kunnen melden dat wij Edk bereid hebben gevonden de rol van mod op zich te nemen.

Ed zal het gedeelte van het forum onder de kop Kantine onder zijn hoede nemen

Welkom Ed!

Hallo Ed, bedankt dat je wilt meehelpen om op te ruimen hier! Sterkte...

Nee hoor, in de Kantine waren we al een erg goed team en hier zal het net zo zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit wel snor Ed, hoogstens 1 dag schade en bovendien kan door diverse functies van dit forum schade worden voorkomen zoals je inmiddels voorbij hebt zien komen in eerdere berichtgeving.

Maar ik ben blij dat je hier moderator wilt zijn en die taak ook serieus neemt, super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt er gewoon aan wat je (ze) onder offtopic verstaat, zijn hier een stuk soepeler merk ik dus al aan jouw reactie. In feite gaat het namelijk nog steeds over Ed die Moderator is, alleen niet meer direct een reactie op de TS maar volgens mij nog best nuttig hoor :) (anders lost in dit geval de TS het wel op denk ik ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

een post over mods die off topic gaat... de gruwel! Dit zou op sf.ln dus echt NOOIT gebeuren :-P

Gefeliciteerd Ed!

Daarvoor zitten de meeste leden ook hier! Offtopic.

Dan moet je ook een mod hebben die offtopic "uitgevonden" heeft.

ik mag graag een beetje stoken ;) dus neem mij niet altijd te serieus. Maar ja het is hier een stuk vrijer, nu kan het nog met relatief weinig mensen. Ben benieuwd hoe het straks gaat als er veel mensen zijn :)

Een beetje stoken is altijd goed, dan blijft het levendig. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hier gaat alles met de scherpe bijl !

Heb ook net alles weer opnieuw geslepen !!

En met een botte bijl kun je nog nasputteren maar met die scherpe bijl is dat niet meer mogelijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Ed zit iig wel op te letten, spritmonitor... (A)

Maarja, waarom hij dan nu nog de sprit in zn handtekening zet, ik snap het niet :doh2: (hij was dan natuurlijk wel de enige met een goed werkende link, op mezelf na)

Edit, hij heeft geen link.. :P

aangepast door PC-fre@k
Lol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Ed zit iig wel op te letten, spritmonitor... (A)

Maarja, waarom hij dan nu nog de sprit in zn handtekening zet, ik snap het niet :doh2: (hij was dan natuurlijk wel de enige met een goed werkende link, op mezelf na)

Edit, hij heeft geen link.. :P

Das ook niet zn spritmonitor maar zn stookalcoholverbruik als hij wandelt:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe