Ga naar inhoud

Welkom mod Ed


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Jeetje Ed, wederom Mod van de kantine...mooi man, zal de eerste pinda's vast pellen en wat lege doppen om me heen verzamelen :lol:

En als oud stoker zou ik je willen adviseren Fred nog even beetje te vriend te houden, ik zag dat het plafond in de wc nog gewit moet worden... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Sybe mbt fred heb ik het al verknalt met me uitspraak

Enne als ik hem zo zie zitten op ze avatar, wel dan wordt het niets met dat plafond, die schilderd eerder de vloer als je mij vraagt !

En wat die pindadoppen, gooi ze alsjeblieft in de allesbrander, zat er eerder aan te denken om een stukje nostalgie voor ons terug te brengen .....

Wil zilverzand op de vloer gooien !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Sybe mbt fred heb ik het al verknalt met me uitspraak

Enne als ik hem zo zie zitten op ze avatar, wel dan wordt het niets met dat plafond, die schilderd eerder de vloer als je mij vraagt !

En wat die pindadoppen, gooi ze alsjeblieft in de allesbrander, zat er eerder aan te denken om een stukje nostalgie voor ons terug te brengen .....

Wil zilverzand op de vloer gooien !!

Haha, ja Sybe de wc moet (ooit) nog.

In ieder geval is de kamer/keuken/serre klaar.

Moet wel, want a.s woensdag komen ze de nieuwe zonwering ophangen.

En tenslotte moet ik hier ook af en toe zijn...

die pinda's op de vloer heb ik echt weleens meegemaakt in een amerikaans steakhouse. Kregen daar ook pinda's en t was de bedoeling ze opde grond te gooien.

Zilverzand heeft Ed zeker in huis, schuurt zn vloer na de bierfeesten:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Sybe mbt fred heb ik het al verknalt met me uitspraak

Enne als ik hem zo zie zitten op ze avatar, wel dan wordt het niets met dat plafond, die schilderd eerder de vloer als je mij vraagt !

En wat die pindadoppen, gooi ze alsjeblieft in de allesbrander, zat er eerder aan te denken om een stukje nostalgie voor ons terug te brengen .....

Wil zilverzand op de vloer gooien !!

Ha, die tent ken ik, wereldse sate! Goed idee Ed

@Fred; ja, ook in meerdere van die tenten geweest, vandaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, die tent ken ik, wereldse sate! Goed idee Ed

@Fred; ja, ook in meerdere van die tenten geweest, vandaar ;)

Nee Sybe, de beste Saté haal (de) je bij Ome Ko in Muiden bij het sluisje

Vanuit de bar naar de keuken en dan ff je Satetje opeten

Alleen de volgende ochend zat je altijd alleen thuis want een ieder was het huis uitgevlucht vanwege de knoflookdampen die in het hele huis hingen

Maar wel lekker

En Zilversand is de tent voor goed bier en eten en zeker gezelligheid

we hebben er menig jubelaris van KLMérs gevierd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet eens..de beste sate haal je in Singapore of Djokjakarta...wat dichterbij huis..de Pasar :lol:

ohhh, jakarta bij tante (ook mijne) van collega , waren daar een paar dagen voor het vliegeren begon en zaten heerlijk sávonds op de balusstrade en daar kwam de saté kar langs met sate cambing

Wel we hebben maar een 200 stokjes bij hem gekocht, en met ze viertjes lekker opzitten eten op de veranda

En toen de sate maker klaar was pakte hij zijn boeltje in want hij had zijn geld voor die dag weer verdiend !

Avond erop was hij als eerste weer voor de deur bij tante, en hebben maar weer 2 a 300 stokjes besteld

Zoooooooo lekkerrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe