Ga naar inhoud

Verlagen van O2 combi


O2BM
 Delen

Aanbevolen berichten

he 02bm,

Ik Had op mijn vorige 02 een set van H&R en dan een shroefset. ( 1100,- eurie)

Ik kon hem dan zelf verstellen van 3 tot 6 cm verlaging, Dus in de winter omhoog en in het voorjaar weer naar beneden.

Dit was wel even werk, maar zeker waard.

Ik heb er 160.000 km me gereden zonder problemen, was ook van het overhangen van de achterkant af!

In mij album staat nog een foto van mijn zwarte 02 die verlaagd is , ik zal even kijken of ik er nog een paar kan toevoegen.

Je kan je auto ook verlagen met veren, maar dat brengt in mijn ogen te weinig..... 3 cm is optisch te weinig.

Er zijn ook set om 4 tot 5 cm te verlagen , maar is niet aan te raden om je dempers niet er voor zijn ontworpen.

heb nog een paar pics gevonden...weet even niet hoe ik deze hier toevoeg...

staan dan ook op mijn profiel albulm...

http://www.skodaforum.eu/user/1221-skodasweden/

aangepast door EdK
directe link toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik monteer en lever genoeg veren en schroefsets enz. Voor jouw auto en voor de looks dus zou ik gaan voor de Eibach veren dit is een prima set en dan oogt de auto zeker een stuk mooier. Daarnaast bijkomend voordeel dat met Eibach je auto ook nog eens lekkerder gaat sturen.

Toppertje. Wil je meer dan kan je inderdaad gaan voor een schroefset. Maar dit is meer als je toch wel laag wilt of juist zelf de gewenste verlaging wilt kunnen bepalen. daarnaast in de winter omhoog en in de zomer naar beneden schroeven is alleen rendabel als je dus in zomerstand lekker laag rijd of dat je met de winterwielen niet weg komt met een extremere verlaging.

Mocht je prijzen willen weten hoor ik het wel. Monteren kan ik ook indien gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe