Ga naar inhoud

Fabrieks alarm Fabia II activeren


MacManiac78
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 8 maanden later...

jackyboy het is denk ik erg makkelijk voor alle andere leden als je in je profiel eens neerzet welke fabia je excact hebt.

dit voorkomt fouten met antwoorden en misschien ook tegenvallers

Link naar reactie
Delen op andere sites

;)

Leuke optie als die werkt. Misschien wel een aantal zaken om over na te denken en die ik niet kan controleren bij gebrek aan het geschikte testobject (een Fabia dus).

Wel even aan denken: als je dit alarm activeert heb je wellicht problemen als je bijvoorbeeld met de boot oversteekt. Het alarm werkt namelijk (als het goed is) ook op basis van bewegings- en hellingssensoren. Bij een "echt" alarm heb je bij de bestuurderstoel een knopje om het alarm uit te schakelen om vals alarm tegen te gaan. Aangezien je dit knopje niet hebt kun je hem ook niet zomaar even uit schakelen als dat nodig/ zinvol is.

Daarnaast werkt het waarschijnlijk ook niet als iemand zomaar even het ruitje intikt omdat er geen ultrasone sensoren zijn. Als je radio dus via het raam gejat wordt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er geen fabrieksalarm op zit kan je dit niet activeren. De hellingssensoren zijn niet aanwezig net als de ultrasoon niet standaard erin zit dus dan werkt dit alleen met het openen van de deuren vermoed ik en het willen starten van de auot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik zal het anders verwoorden: Als de module aanwezig is, kan het geactiveerd worden. Tot nu toe is het me ook op oudere modellen gelukt, ook auto's zonder CANBUS. (VAG-breed).

Dit is dan het alarm zonder ruitbreeksensor, tilt-sensor etc.

Standaard staat de optie UIT.

aangepast door MacManiac78
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe