Ga naar inhoud

Led4uCar


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Meerdere mensen van dit forum hebben wel eens lampjes (hetzij LEDs, hetzij andere verlichting) besteld bij Led4uCar in Hoorn.

Welnu, ik ook. Vorig jaar september o.a. een paar setjes GPThunder H7 halogeens besteld. En vandaag, net NA de garantie sneuvelde er eentje.

Heb contact opgenomen met ze en vroeg of ik een nieuw setje kon bestellen.

En tot mijn positieve verbazing kreeg ik een nieuw setje, ondanks dat de garantie net verstreken was. Moest alleen de verzendkosten betalen.

Dat heb ik dan ook prompt gedaan.

Waren alle bedrijven maar zo klantvriendelijk...

Kortom, een warme douche voor Led4uCar.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nu ook een warme douche voor Erik vanwege zijn tweede positieve verhaal over leveranciers !

Dit mag toch wel in de krant ehhhhhh dit forum ! :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja het verbaasd me geheel niets

De manier van communicatie die ik toendertijd al had mbt de leds

en de manier van verzenden en financieele toezeggingen die meteen werden nagekomen

Gaf mij van begin af een goed gevoel over Led4Ucar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe