Ga naar inhoud

Chatslet stelt zich voor


Chatslet
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben Rob, 29 jr en toekomstig Skoda rijder.

Ik ben al een tijdje op zoek geweest naar auto's in de prijsklasse van rond de 17000 euro en als ik bij dat bedrag naar opties, luxe en ruimte kijk dan komt daar toch iedere keer een Fabia Combi Greenline uit. Na een paar proefritjes afgelopen maandag de knoop doorgehakt en een Fabia GL businessline combi besteld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Rob, misschien tijd om die nickname eens te dumpen? Mensen leven steeds langer, vraag je eens af of je op je driehonderdste verjaardag nog steeds gekend wil worden als chatslet :doh: regeren is immers vooruitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh hebben we heren en dames hier op het forum ennnnnn een de eerste slet op het forum :dopey_h4h: :dopey_h4h: :doh:

Maar ondanks alles , welkom hier op het forum en je kunt in de downloads al je instructie boekje downloaden , zodat je de tijd een beetje kunt doden en je al kunt inlezen wat je fabia allemaal heeft en wat hij kan en waar het zit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe