Ga naar inhoud

SuperBartje stelt zich voor


SuperBartje
 Delen

Aanbevolen berichten

Dank !

Ik ga er komende week 2 bekijken/rijden: misschien dat het wat wordt.

Het moet een nette TDI worden, met "de kop er af" en niet te kaal uitgerust.

Gellukkig heb ik geen haast of noodzaak. Het huidige vervoermiddel doet het nog goed.

aangepast door SuperBartje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben inmiddels "geslaagd": na 2 ritten in Octavia's een mooie complete Business-uitvoering gevonden: deze nog niet gereden maar dat komt donderdag: auto wordt dezer dagen nagekeken en klaargemaakt en als er geen tegenvallende punten zijn direct betaald en meegenomen.

Verzekering is al geregeld: vreemd genoeg hoefde ik geen kilometerstand of jaarkilometrage te vermelden... Dat schijnt niet meer uit te maken zei de verzekeringsmeneer aan de telefoon. Klopt dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja ligt er naturlijk wel aan welke verzekering ke neemt

Zijn zover ik weet nog steeds verzekeringen af te sluiten op Km

Maar als je bv onder de 24 valt dan zit je meteen aan de duurste verzekring vast en zal het aantal Km niet meer uitmaken.

Zo was vroeger ook de premie bepalend aan de hand van de postcode.

Had je een postcode in A'dam dan was je premie aanmerkelijk duurder dan als je postcode in een dorp in Friesland was.

Maar ook die premie berekening wordt volgens mij niet meer toegepast.

Maar het is wel duidelijk onderhand dat shoppen hierin wel een leuke premiewinst kan opleveren voor de portomonee.

En dan soms ook als je al meerdere verzekeringen bij een maatschappij hebt lopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat is ook mijn ervaring; wilde netjes melden dat ik over het maximum zou gaan en kreeg toen hetzelfde te horen.

Dit terwijl er voorheen wel altijd een max kilometrage gold en ik heb niets gewijzigd in de tussentijd

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd he dat sommige mensen voor Skoda gaan ??

Zo'n oostblokwagen !

Moet je toch echt simply and clever zijn !

Gefeliciteerd en wanneer rij je er ook echt in ? Of staat hij al voor de deur ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe