Ga naar inhoud

Yeti zonder chroom


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Zat net even op powerskoda te kijken en kwam het volgende tegen

Geen last meer van verweerd logo

Geen vliegjes op het chroom waar meerdere van jullie een schurft aan hebben.

Maar naar de foto kijkend op de volgende link viel me wat op !

Kijk maar eens goed of jullie het ook opvalt, en gaat niet om de kentekenplaat !!

http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-fgbb-mc3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist geen koplamp sproeiers !

Ik zat die foto te bekijken en miste wat maar eerst niet wat

Maar maw , waarom krijgen we in NL bij halogeen lampen dan wel die sproeiers ??

Het is een xenon artikel en ik zie nog steeds met me H4 lampen niet de meerwaarde ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee alleen bij jij het met de nieuwe wagen met Xenon van fabriek wettelijk volgens mij verplicht.

Maar Yeti's in NL zijn standaard in elke uitvoering met die douchekoppen uitgevoerd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er dan toch nog overbodige luxe op Henk :D:P

Wil je me niet verwarren met Menno !!

Die heeft een petjeswagen met JD tuning

Ik heb geen geld voor een petje !

Zit er ook op elke Yeti automatischelichtbundelhoogteverstelling??

Een woord wat je niet vaak hoort!

Gelukkig dat je dat niet te vaak hoort, struikel je telkens over je eigen woorden !

Maar nee zit er niet bij elke Yeti standaard op die auto H verstelling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat met die plaklogo's heb ik nooit begrepen. Pers dan b.v. in het plaatstaal het relïef van het merk mee. Dan is het één geheel en kan zo'n lullig chromen dopje ook niet gaan rotten.

Wat dat betreft ben ik het helemaal eens met Menno, weg met al die chromen randjes en glimmende opschmuck. Je krijgt in de loop der tijd altijd problemen met, of corrosie, of bevestigingsperikelen door de verschillende uitzettingscoëfficïenten van de gebruikte materialen. Nog afgezien van kleine glimrandjes die irritante spiegelingen en/of reflecties veroorzaken. En naden bij iedere overgang van materiaalsoorten zijn ook potentiele probleemgevallen qua levensduur.

Daarom vind ik b.v. gebruiksvoorwerpen die uit één stuk gefreesd zijn het fraaist.

'Kwaliteit zit 'm in de kunst van het weglaten' niet in het toevoegen van allerlei tierlantijntjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die opvatting is een mooie aanvulling op de mijne. Wel vind ik dat lichte kleuren, door de werking ervan, het chroom nodig hebben om voor de wagen de door de ontwerper gecreëerde lijnen te behouden. Zie ook onderstaande post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er dan toch nog overbodige luxe op Henk :D:P

Ik denk dat ze de Yeti alvast voor hebben bereid op aftermarket Xenon :P

Bij Henk zijn ze uitgeschakeld, maar als je ze weghaald blijf je met gaten zitten in je bumper.......of hebben daar misschien plaklogo's voor ;)

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe