Ga naar inhoud

MySuperbNL stelt zich voor ( Mag ik me voorstellen )


MySuperbNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb mijzelf gisteren aangemeld. En zo als gevraagd stel ik me bij deze even voor.

Sinds juli 2011 ben ik de tevreden (lease)berijder van een Mocca bruine Skoda Superb Combi 1.6 TDI Greenline 105PK Comfort Business Line.

Na een omzwerving van 4 jaar in een KIA Sportage ben ik weer terug bij Skoda. Voor de KIA heb ik nog 2 Octavia's gereden. De eerste een Agave groene 1.6 benzine (op gas) en daarna een Sahara beige 2.0 benzine (ook op gas). De KIA heb ik genomen omdat ik op zoek was naar beenruimte achter. De kinderen werden al weer wat groter en de oudste zat nog net niet klem achter mijn bestuurdersstoel in de Octavia. De KIA bood toen uitkomst door zijn hoge zit.

Toen echter van de nieuwe Superb de combi uit kwam was ik direct verkocht. Alleen die prijs. Ik wilde nu graag een diesel gaan rijden ivm de trekkracht met de caravan. Maar die 2 liter diesel had een aardig (lease)prijskaartje. Gelukkig kwam Skoda met de oplossing. Ruim voordat ik een nieuwe auto moest bestellen kwam de 1.6 TDI Greenline op de markt. En alleszins aantrekkelijke prijs én maar 20% bijtelling. Dat moest hem dus gaan worden en het ís hem ook geworden.

Net als vele van jullie was ik voor de aanschaf ook op zoek naar antwoorden. Werkt de inbouwcarkit wel goed met een iPhone ..., hoe werkt het met de routekaarten in de Amundsen en hoe zuinig is de Superb Greenline werkelijk. Vragen waar je bij de dealer vaak ook geen (eensluidend) antwoord op krijgt, dus googlen we ons vele avonden suf.

Tijdens mijn zoektocht op het internet waren er nog niet veel verbruikscijfers bekent van de Superb Greenline. Die was immers nog maar net uit. Ik ben daarom van de allereerste Km bij gaan houden wat mijn Superb verbruikt en houdt dit op mijn website www.mysuperb.nl nog steeds bij.

Groet,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, mooie intro, leuke website!

Wie weet kan je zo nu en dan ook je verhalen hier delen, je kan dit bijvoorbeeld doen in een Blog :) (dan vinden ze het ook sneller hier op het forum, maar ook zeker in Google)

Ik gok bovendien dat je hiermee best andere mensen aan kan sporen meer over hun caravan trek ervaringen te vertellen. Is over niet al te lange tijd toch zeker weer een hot item.

Verder veel plezier op dit forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe