Ga naar inhoud

Eduardo stelt zich voor (Yeti rijder)


Eduardo
 Delen

Aanbevolen berichten

Sorry "sneeuwmannen",

foto volgt nog. Zit op mijn werk en vanuit het bedrijfsnetwerk lukt het niet om een foto te uploaden.

De 1e impressies van de yeti zijn buitengewoon... :dopey_h4h:

Geweldige rij-eigenschappen en een heerlijk comfortabele auto.

Vanwege chronische rugklachten voor mij een perfecte auto met een hoge instap en dito zit.

Door die hoge zit betrap ik mezelf er wel op dat ik regelmatig tegen de binnenspiegel zit aan te kijken.

Stoel toch iets lager gezet, nu kan ik er wel een beetje onderdoor kijken.

Weet iemand of de binnenspiegel naar boven verplaatsbaar is ??

Hij komt dan wel op het "geribbelde" gedeelte te zitten.

Mijn Yeti heeft een instelbare intervalstand voor de ruitenwissers, dus zover ik weet heeft hij geen regensensor.

later meer.....

Vr. groet,

Eduardo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Yeti heeft een instelbare intervalstand voor de ruitenwissers, dus zover ik weet heeft hij geen regensensor.

Als ik het goed heb begrepen hoeft dat niet te beteken dat je die regensensor niet hebt. Het kan zijn dat je hem wel hebt, maar dat hij om te kunnen gebruiken nog geactiveerd moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Yeti heeft een instelbare intervalstand voor de ruitenwissers, dus zover ik weet heeft hij geen regensensor

Op moment dat je van buitenaf naar de spiegelvoet kijkt zie je twee oogjes ( zijn de sensoren )

één ervan is de lichtsensor tbv de coming en leaving home en dagrij naar normale verlichting als je lichtschakelaar op auto staat

De tweede sensor is de regensensor die in principe bij elk type wordt geinstallerd vanuit fabriek maar alleen bij de elegance standaard is geactiveerd vanaf fabriek.

Het dus verhogen van jouw binnenspiegel zal niet simpel zijn heb ik vermoeden maar eens praten met de dealer erover kan geen kwaad

Punt is om te weten of er echt kabels aanzitten of dat de bedrading op één of andere manier in glas is verwerkt zoals men ook wel doet met de achteruit verwarming

Of er moet iemand met ETKA zijn die eens kan kijken en posten hoe de spiegel is aangesloten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe