Ga naar inhoud

Razor/Blade stelt zich voor


Razor/Blade
 Delen

Aanbevolen berichten

Goededag allen,

Aangezien ik een paar dagen mijn eerste Skoda in ontvangst heb genomen heb ik me hier op het forum aangemeld.

Hieronder de specificaties

Skoda Octavia Elegance Businessline

  • Metallic Lak in de kleur Platin Grey Metallic
  • Connect pakket (MDI)
  • Sunset
  • Navigatie Columbus

Gr. Edo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kleine update over mijn skoda, heeft vandaag kleine aanvaring gehad met een stuk klinker die over de weg kwam aangestuiterd..

nu 460 KM Op de teller en de score is:

1x Nieuwe Voorruit

1x Dak laten spuiten van voor tot achter ivm Lak Schade door de steen,

Een nieuw dubieus record...

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja hier wordt je nu niet echt vrolijk van !

hoop voor je dat het hier bij blijft en dat je over 460 Km niet weer met zulks soort meldingen gaat komen

Lees ik liever dat er een baar goud door je raam is gekomen en dat er geen naam opstond en dat je die baar mag houden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat mijn dak ook gespoten dient te worden, en ik dit bij mijn dealer en schadenet heb gemeld worden er alleen originele onderdelen gebruikt (zo ook de ruit).

Heb inderdaad ook de ervaring met andere "Glasherstellers" dat er imitatie ruiten gebruikt worden.

Auto 3 dagen weg en dan weer als nieuw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe