Ga naar inhoud

Bert Bos stelt zich voor


Bert Bos
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Zo de eerste 2000 km zit er op, wat een fijne auto. Nu binnenkort vor het eerst de sleurhut er achter

Ben benieuwd. Mijn vorige auto Suzuki kon ik na 400 naar de pomp, nu pas bij 700 km. Dat is ook fijn in deze tijd. Het enigste nadeel wat ik tot nog toe tegen kom, is dat de armsteun te kort is. Ik zit redelijk naar voren en de steun staat ook naar voren, maar je arm ligt er niet lekker op. Elders in dit forum krijg ik al tips, maar het is nog niet opgelost.

Wordt vervolgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Inmiddels 13000 km verder, en nog steeds meer dan tevreden met mijn rode yeti dsg

Een genot om er mee op pad te zijn.

Alleen blijft die armsteun vervelend, gewoon te kort, ben e ook nog niet achter hoe deze bevestigd zit,

Zodat ik hem misschien wat meer naar oren kan zetten,

Dus tips zijn weer welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe