Ga naar inhoud

Bert Bos stelt zich voor


Bert Bos
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo nieuw lid van deze site. Vandaag aangeschaft een nieuwe soda yeti 1.2 dsg naam Bert bos man van 62. Hoop met name veel info te krijgen over hoe het rijden met een caravan is. En hoe de yeti zich gedraagt met een sleurhut achter zich aan.

Ingeruild een suzuki grandvitara en auto die alles wel trekt.. Moet nog wel wachten tot ik er in kan gaan rijden, lees levertijd, heb gekozen voor de kleur rood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel allereerst welkom hier op het fora

En mbt het trekken van een sleurhut , vraag witte Yetti maar eens hier hij heeft en een Yeti in de kleur wit en een sleurhut in de kleur wit met kanarie geel.

En met de kleur rood voor een Yeti ben je volgens mij de eerste hier op het forum.

En om de tijd door te komen kun je hier in de downloads al je manual van de Yeti ergens vinden zodat je de wagen al kunt leren voor je hem überhaupt rijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Bert, zoals je misschien al gezien hebt zijn hier behoorlijk veel leden met een Yeti. Wanneer is de geplande levertijd?

Zover ik weet ben je de eerste met een rode yeti op dit forum. Over een DSG kan o.a. Menno (@Rosinfield) je alles vertellen....die heeft trouwens een blauwe Yeti.

Wat de caravan betreft, ik ben erg tevreden over de rijeigenschappen met de sleurhut erachter. Ik heb zelf een Knaus 440HT die beladen 1000 kg mag wegen. Het rijden hiermee gaat prima, zelf beter dan met mijjn vorige auto (Kia Joice 2.0)

In het fotoalbum staan een paar foto's van mijn combinatie en ook van de spiegels die ik nu gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Bert met je keuze. Suzuki Grand Vitara is/was natuurlijk ook niet mis. Heb ik ook in proef gereden en had ook mijn keuze kunnen zijn. Vond hem alleen wat duur voor wat je krijgt. En de Yeti heeft naar mijn mening betere rij-eigenschappen. Rijdt als een bolide. Ik ben ook nog wachtend op de levering: nu al 7 weken en er komen nog 5 bij, dus maak je borst maar nat -_-

Ook ik ben een caravanner en net zo benieuwd als jij. Komen we dus zeker nog op terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, dat zien we graag, nieuwe Yeti's! Welkom!

Mooie uitvoering heb je, DSG en elegance! Nog wat leuke extra's erbij genomen trouwens naast de trekhaak? Panodakje, xenon, "electrische stoel" of zo?

Wat de sleurhut betreft kan ik je niet dienen. Heb wel een trekhaak, maar daar hangt af en toe alleen een trailer met boten aan. En dan gedraagt die zich ook goed hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

hartverwarmend al deze reakties, zal na dinsdag foto,s plaatsen zodat iedereen mee kan genieten van mijn nieuwe aanschaf.

wil niet gelijk mensen tegen de haren strijken, maar waarom zijn er 2 forums. 1 van skoda en 1 van skoda europa.

waarom en wat is het verschil, dat kan mij vast wel iemand uitleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een heel verhaal Bert. Laat ik ermee volstaan te zeggen dat wij bij "de buren" zijn begonnen, om al dan niet gedwongen op en gegeven moment zelf iets te beginnen binnen een ietwat minder streng gereguleerde setting. Verschil is dus dat hier wat minder streng wordt gemodereerd, het reilen en zeilen van het forum meer (zoveel mogelijk) aan de leden zelf wordt overgelaten en dat er ook meer over andere onderwerpen dan Skoda en auto's wordt gesproken. Overigens is de verhouding met "de buren" wat onsbetreft er een van vreedzame coexistentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat niet lukken een ander jaar graag

Degene die ook met een sleurhut rijden in en yeti 1.2 Dsg ,

In welke stand gaat dat het beste d of s (en wat is het verstandigste) of wordt dan de 4wiel optie vaker gebruikt .?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe