Ga naar inhoud

Ronbee stelt zich voor

Ronbee
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Binnenkort zijn m'n vrouw en ik bezitter van onze eerste Skoda. Het wordt een fabia combi in lava blue kleur, uitrustingsniveau Ambition. Hij is besteld begin deze maand en zal ergens in april klaar zijn (hopen we). Gekocht in Bree bij Jaspers.

Ik ben van plan er nog alu velgen onder te leggen. De standaardbanden kan ik dan hier op laten leggen zodat ik de stalen velgen volgende winter kan gebruiken voor winterbanden. Ik ben er nog niet uit wel type ik neem. Suggesties?

Verder wil ik instaplijsten bestellen, de zwarte of de RVS modelletjes. Sportpedalen staan ook wel leuk denk ik hoewel het maar een 1.2 Htp met 70pk is. Ik hoorde al veel goeds over deze 3-cilinder. Hij zou toch heel vlot rijden, dit merkte ik trouwens al tijdens een proefrit. De meerprijs van de Tsi vond ik teveel omdat we slechts weinig km's doen op 70km wegen.

Zijn er onder u ervaringen met de instaplijsten en sportpedalen, als officieel accessoire?

Mvg

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ronald, Ronald hier.

Rij zelf ook een Fabia Combi (dan wel GL) maar heb er zo goed als alle opties op incl. de instaplijsten en 'sport'pedalen.

Klik in mijn handtekening even op de meeste rechtse link om naar mijn album te gaan, heb vrijwel alles vastgelegd :)

Succes met wachten en veel plezier op dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ronald allereerst welkom hier op het forum.

mbt de instaplijsten, kijk eens in fotoalbum van PC-Fre@k en van Captain Hook

Als ik goed heb staan daar wel foto's van beide dingen die je zoekt

Kijk ook eens op de site van www.superskoda.com die hebben nog wel eens apparte dingen ertussen zitten en zijn puur op Skoda gericht.

Is een tsjechische toko, maar er zijn hier leden die er hebben gekocht en alles gaat netjes en komt ook werkelijk na betaling bij je thuis !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips ivm de handleiding, tevens interessant om zoveel foto's te kunnen bekijken van de instaplijsten, RVS is natuurlijk het mooiste...

Superskoda is wel interessant en wat goedkoper maar als ik de portokosten moet betalen even duur als bij de dealer, ze hanteren wel hoge tarieven meen ik zo.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronbee, het is ook raadzaam om meerdere dingen daar eventueel te bestellen

dan betaal je maar 1 keer verzendkosten

Heb ik ook gedaan met spoiler / instaplijsten en sierpijpjes voor uitlaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe