Ga naar inhoud

Dagaanbieding bij Avao


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb er ook al één, een Skandia 1/2 30-210. Kostte me €71,55 (2010) dus dit is een mooie prijs als de kwaliteit gelijk of beter is.

Ben er zeer blij mee, nooit te hard of te zacht vast draaien. Geef mij in ieder geval een goed gevoel te weten dat ze niet zomaar loskomen en voorkomt dat ik bij het loshalen op de kruissleutel moet gaan springen om het weer los te krijgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ach Marco als je nou ook nog een zoon in de toekomst erbij krijgt dan kun je hem die op jouw oude dag kado doen !

Maar wel met de boodschap dat hij daarvoor wel je wissels van zomer / winterbanden voor je doet !

  • Downvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Opnieuw in de aanbieding, heb deze momentsleutel de vorige keer gekocht, ziet er degelijk uit.

Dagaanbieding (09/3/12) bij Avao, Ampro 1/2-inch 42-210 Nm Momentsleutel met certificaat.

post-117-0-82040800-1331285211_thumb.png

Inclusief koffer en certificaat van € 66,00 voor €41,95

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

en ga je hem nu weer aanschaffen ?

Maar hoe zijn de ervaringen met deze momentsleutel ?

Ikzelf ben trouwens al in bezit van een Lidl momentsleutel en ook naar volle tevredenheid.

En na grondige bestudering van de manual en mijn Skoda manual staat deze nu standaard op 120Nm ingesteld.

Dit is namelijk de instelwaarde voor je bouten van de velgen bij de Skoda's

Maar check ter aller tijden die gegevens in je manual, want deze waarde kan uiteraard veranderen bij een nieuw model of modelwijziging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de momentsleutel nog niet gebruikt Ed, maar het moment ;) nadert wel om de sloffen te wisselen.

En ja, wat moet ik er met 2?

120 Nm is de juiste waarde voor de Yeti (staal en aluminium) er staat dacht ik ergens een lijstje met alle auto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja, wat moet ik er met 2?

Je hebt toch ook 2 handen ??

En kunt toch ook als een vrouw 2 dingen tegelijk ?

Dus je kunt binnenkort dubbel zo snel klaar zijn met de wissel ! :dopey_h4h: :dopey_h4h: :doh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dagaanbieding (27/03/2012)bij Avao, 45-tands 1/2-inch Momentsleutel van Kraftwerk

post-117-0-12596500-1332836373_thumb.jpg

Zet voortaan alles vast met het voorgeschreven moment

Met deze momentsleutel van Kraftwerk zet je gemakkelijk bouten en moeren vast met het voorgeschreven moment. Bij veel werkzaamheden is het noodzakelijk om dit te doen, bijvoorbeeld bij het vastzetten van de wielen op je auto. Door het grote bereik van 40-200Nm is deze momentsleutel breed inzetbaar. Het aansluitvierkant is een 1/2″ groot, dit is de meest voorkomende maat bij doppen.

Duidelijk afleesbaar en ergonomisch design

Het aantal Nm’s is gemakkelijk instelbaar door het verdraaien van het handvat. Met de knop op de achterzijde kun je het handvat borgen. Het ingestelde moment is duidelijk afleesbaar op het kijkvenster. Door het gebruik van hoogwaardig materiaal zoals een gehard stalen behuizing gaat de momentsleutel jarenlang mee. Dankzij de fijne 45-tands vertanding en het Ergokraft handvat gebruik je deze momentsleutel met plezier!

€ 106,70

Nu! € 79,50 + € 4,50 verzenden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe