Ga naar inhoud

skoda super berline

nicolas
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag heren/dames,

Mijn naam is nicolas en ben afkomstig uit Kortrijk.

Zelf heb ik nog geen wagen aangezien ik in Brussel verblijf tijdens de week en een wagen daar niet het snelste vervoersmiddel is.

Nu kan mijn vader van het werk een nieuwe wagen kiezen, natuurlijk met de nodige beperkingen.

Hij had graag een skoda superb berline besteld.Vroeger had hij een Octavia en daar was hij qua rijgedrag zeer tevreden mee. Daarom de keuze voor skoda maar nu had hij graag ook wat vette uiterlijke zaken gehad aan de wagen. Hij komt ook al wat ouder en geniet meer en meer van zo'n dingen

Zelf zat ik even te kijken om hier en daar wat extra op de wagen de laten zetten.

Voor mij maken de velgen een heel belangrijk deel uit van de wagen, ik veronderstel dat velen onder jullie van dezelfde mening zijn. Vandaar mijn twee vragen:

1. http://www.google.be...Q9QEwAg&dur=705

Welke velgen zitten op deze skoda superb berline, ik kan maar geen concreet antwoord vinden op deze vraag. Maar veronderstel dat er hier mensen zijn die ze onmiddellijk kunnen benoemen?

2. Komt er binnenkort toevallig een nieuw model uit van deze wagen, zoja wanneer? en wat zijn de grootste verschillen met vorig model.

Ik kijk echt uit naar het antwoord!

Alvast bedankt!!

Greets

Nicolas

ik zie dat de URL NIET WERKT DUS HEB IK DE FOTO GEUPLOAD

VOILAZE

post-788-0-65556500-1325016250_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij weten net zoveel als jij, Nicolas!

Dealers weten vaak nog minder. De autobladen weten vaak het eerst als er iets gaat veranderen want de importeur probeert zo lang mogelijk nieuws stil te houden, zodat de verkoop niet hier onder te lijden heeft!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

kans is groot

eerst komt volgend jaar de citygo het stads autotje

Dan hebben we nog een variant die uitkomt die tussen de fabia en de octavia in gaat zitten en dan pas komen ze weer met

update's van de bestaande modellen

Maar tsja je weet het nooit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb onlangs een S2 combi besteld voor de velgen is het afhankelijk welke versie je neemt normaal zitten er standaard 205/16" 55 velgen onder. Heb de optie genomen Trifid velgen 225/17" 45 en ja hoor dit maakt de wagen af. Als je de brochure van Skoda bekijkt kan je de verschillende versies zien 18" wou ik niet vanwege het comfort( en ook de prijs). De opties ja dat is wat je zelf belangrijk vind en wat je er aan wil spenderen.

En de update ja wanneer? En wat zal er veranderen? Maar ik heb daarvoor geen jaartje gewacht je kan steeds blijven wachten en wachten zo wordt men ook ouder en ouder.

Het zijn gewoonweg mooie wagens kan begrijpen dat je vader er een wilt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn geen geen Themisto's, maar Luxon's. Die hebben meer spaken (9x2 ten opzichte van 7x2 bij de Themisto's). Kijk maar op de Skoda-site, download de accessoirresfolder voor de Superb en daarin kun je alle velgen terugvinden. Of kijk hier.

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander forum stond eens een link naar een site waarop alle merken en modellen zo'n beetje staan met de datum waarop de nieuwe versie geïntroduceerd wordt / wanneer er een facelift komt. Die link kan ik alleen niet meer vinden.

De velgen, zowel de Luxons die Marco gevonden heeft als die andere zijn beide origineel en kun je bij de dealer gewoon bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe