Ga naar inhoud

Ron stelt zich voor

Ron
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi mede forum gebruikers,

Ik rij nu sinds oktober 2010 in een metallic zwarte Fabia Combi Greenline 1.2 Tdi.

Mijn eerste eigen auto sinds meer dan 20 jaar zakelijk gereden te hebben.

De keuze was hierop gevallen omdat dit destijds (Juni 2010) de enige station auto was die BPM en wegenbelastingvrij was.

Eerst zou ik hem zakelijk gaan rijden en zou er een trekhaak en Pioneer radio/navigatie inkomen. Toen ik hem privé ben gaan rijden heb ik het gelaten bij de standaard Swing radio en regel ik zelf de trekhaak.

Nu ben ik aan het kijken naar de mogelijkheid om zelf (goedkoper) een USB MDI aansluiting erin te maken.

Net heb ik een 1 jaar oude Skoda Bosal trekhaak op de kop getikt en zoek de gebruiksaanwijzing.

Mede hierdoor ben ik op het Skoda forum terechtgekomen en heb mezelf aangemeld.

Tot zover een tevreden gebruiker van mijn duurste aanschaf ooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ron en kijk eens even hier onder de links

Als goed is kun je hier één en ander mbt trekhaken vinden

Mocht je verdere vragen hebben, zet die vragen dan in het juiste topic of maak er één aan op de juiste plek

Hier is het alleen voorstellen en vragen worden derhalve dan ook niet of minimaal beantwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

We zijn uiteraard erg benieuwd hoe de 2 modificaties zullen gaan verlopen!

Op Marktplaats staan 2 mdi interfaces te koop: http://link.marktplaats.nl/512203908

Er zijn ook verhalen te vinden over de dension media gateway: http://www.dension.com/car-multimedia-adapter-ipod-iphone-usb-auxin

Er is ook nog een Solisto oplossing, maar die emuleerd een wisselaar en dan kun je dus 6x 99 nummers op je usb apparaat zetten.. (schiet niet echt op zeg maar)

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe