Ga naar inhoud

gerardus stelt zich voor


gerardus
 Delen

Aanbevolen berichten

Even voorstellen: ik ben Gerard en heb mij net aangemeld op dit forum. Sinds vandaag een Yeti aangeschaft, die pas volgend jaar komt. Dat wordt dus wachten; 10 lange weken.

Na maanden lang zoeken naar een voor ons geschikte auto zijn wij eigenlijk bij toeval bij Skoda uitgekomen. Een niet te dure SUV stond op het verlanglijstje en we vonden de Dacia Duster erg mooi. Gereden in een 1.6 benzine, maar dat was het niet. Toen een diesel 4x4, maar het bleek tot op heden onmogelijk om daarin proef te rijden. Sowieso niet met een diesel. Toen op googlen op Audi/VW en zag Skoda. Dan kan het snel gaan. Een proefrit met een 1.2 tsi en we waren na 100 mtr. al verkocht. Wat een kracht en een rustig snorrend motortje onder de stoere kap. Wat een verschil met de Duster, dat ik nu t.a.v. rij-kwaliteiten echt een goedkoop ding vind. We rijden al negen jaar in een Berlingo 2.0 HDi commerce omdat die de caravan lekker trekt. Oerdegelijke werkpaardje. Zo'n bedrijfswagen is toch wat luidruchtig en dan is een Yeti een verademing.

Vandaag dus de Yeti 1.4 comfort met style pakket besteld. Lees op dit forum en andere fora alleen maar positieve berichten over Skoda en vooral ook de TSI-motoren. Ik hoop dat de Yeti net zo'n trouwe bondgenoot wordt als m'n Berlingo altijd was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee grappig,

wij hebben op een ochtend proefgereden met twee auto's met dezelfde motoren, de Dacia Sandero en de Skoda Fabia. Garages zaten pal naast elkaar. Eerst de Dacia, toen de Skoda. Ook direct verkocht toen we 100 m in de Skoda zaten. :)

(m'n vriendin werd er helemaal gek van. Haspelde die namen door elkaar en had het over de Fabia Sandero en de Skoda Dacia)

Maar WELKOM!!!

Vul je hier ook nog even in hoe het zit met de uitvoering in het style-pakket?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Het Style pakket Skoody Boo houdt in:

Elektrisch verwarmde buitenspiegels (zijn al elektr. verstelbaar)

Licht metalen velgen;

Extra getinte ramen achter;

Alu dakdragers i.p.v. zwart.

Echt extra's om de wagen wat meer uiterlijk te geven en die uit de Ambition en Elegance zijn geplukt. Hoewel de verwarmde spiegels vind ik wel een stuk veiligheid. Nou ja, voor 100 euro's kon ik dat niet laten lopen. Mijn gevoel voor opsmuk heeft dus een prijs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij de klup!

Alweer een Yetirijder erbij, wordt druk hier met al die monsters! Ik heb er geen zicht op, maar wel het gevoel dat de Yeti-rijders bovengemiddeld vertegenwoordigd zijn 8-) .

Leuke uitvoering, met de Style-extra's "net een echte auto" :D . Pim zal het ook leuk vinden er een witte collega bij te hebben. Goede keuze dus!

De 1.4 is een hele mooie motor, net als de 1.2 trouwens. Eigenlijk zijn alle motoren wel leuk... Maar in de Yeti wordt het allemaal nog mooier. Is gewoon een erg leuke auto waar wij (moeders en ik) altijd met veel plezier in rijden. De volgende wordt dan ook beslist weer een Yeti, maar dan met de dingen die nog op het verlanglijstje stonden (Panodak, 4x4)...

Wat die kabel betreft, genoeg kennis hier aanwezig voor antwoorden op je vragen ;) . Misschien is er wel een kabel bij je in de buurt om je Yeti verder te pimpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gerard, je hebt de weg gevonden naar ons forum zien ik....van harte welkom.

Erg leuk om straks nog een witte Yeti hier te zien (foto's)

Kijk lekker rond en schroom niet om vragen te stellen en dat mag over van alles zijn hoor.

Wat betreft de aanpassingen, daar hebben het tegen die tijd nog wel eens over......A'dam ZO is niet zo ver denk ik.

Zelf vind ik zwarte dakdragers mooier passen bij het geheel, nl wit met zwarte accenten (bumpers, spiegels ed)

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe