Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Nicolas, Allereerst welkom alhier op het forum! En hoop dat je vragen beantwoordt kunnen worden en dat je in de toekomst ook een bijdrage terug kunt leveren Zoals je ziet heb ik je vragen hier verwijderd met als reden dat het hier een voorstel gedeelte is Maar heb wel een link gezet waar je je vragen hebt gesteld succes EdK mod
  2. EdK

    Werkspot.nl

    tsja dan zijn het kerstdagen ipv prettige kerstdagen ! enne zit er nog een doorstart in ? of is echt over en uit 1
  3. luister op moment naar de STILTE tijdens de autorit naar Genesis en naderhand een stuk klassiek
  4. en in die tussentijd weet je je huis niet meer te vinden ??
  5. enkelzijdig dvd schijnt niet te werken voor de mappen, moet dubbelzijdig wezen En firmware zover ik weet gewoon op CD maar kijk eens even verder hier, meen me te herinneren dat er iemand ook problemen had en dat het uitgelegd is hoe te doen Meen hou me te goede dat het om lid Ikke Zelf ging !?
  6. Affijn vanmorgen even vroeg een wandelingetje gemaakt en tot mijn verbazing kwam ik de volgende persoon tegen ! En dat heeft dan een voorbeeld functie ? Maar goed samen met iemand van de pet die iedereen past deze beste man maar naar het RIAG gebracht ! Kan hij voor volgend jaar weer aan zijn ego werken zonder al die drank !
  7. praten we dan eindelijk over een officieele versie of nog een beta versie Ronald ?
  8. Tsja het venster wat jij hebt zo zie ik het ook en staat bij mij dan ook altijd op Engels Maar ergens op forum staat een bericht van een lid van hier dat een Yeti rijd en die ook de NL taal heeft in zijn maxidot maar zoals je al aangeeft dmv de foto's staat er geen NL bij, maw niet in te stellen ook Dus blijft er mijn inziens nog één optie over en dat is dat het misschien is in te stellen met VCDS Maar garanderen doe ik het niet !! Maar tussen de tijd van NL tekst en nu de engelse tekst, is je wagen toevallig naar de dealer geweest en heeft hij daar misschien een software update gehad ? Want in dat geval kan het daar aan liggen, ook hier is een voorbeeld van dat een lid in maxidot een olietemperatuur meter had en na een update niet meer ! Mocht je er achter komen waar en wat het probleem was dan lezen we wel graag de reden er van ! Zodat als een ander in toekomst hetzelfde probleem heeft dan eventueel weet wat hij wel of niet er aan kan doen !
  9. http://www.skodabank.nl/Skoda-zekerheidspolis2.html Ga hier maar eens naar toe Snelle Kun je de kleine letters van nederland bekijken / lezen en downloaden
  10. welkom Aat hier op het forum, En mbt de kabel, je kunt een heleboel leuke dingen doen ermee Maar let op wat je doet want je kunt ook een boel niet leuke dingen ermee doen ! En mocht je verdere opmerkingen / vragen hebben mnt VCDS doe dit dan in de juiste topics aub :notworthy:
  11. PC-Fre@k let op wat jij oppert is in Nederland zo, maar Snelle is een burger van het mooie België En daar heeft men blijkbaar andere regels mbt dit verhaal
  12. De kleine lettertjes in nederland staan meestal onderin en neem aan ook in België Maar vaak staan ze in de papieren die je krijgt als je getekend hebt Dus even met je dealer overleggen of de importeur vragen om deze papieren zodat je weet waar je uiteindelijk voor tekent Ook dit is een recht wat je hebt En mbt consumentenrecht, dit is in NL redelijk tot goed op papier geregeld maar weet niet of dit ook zo is in België Dus tsja vanuit hier kan ik zeggen "joh niet doen "maar als inwoner van België kan het misschien weer wel aantrekkelijk zijn !
  13. Lees eens wat je consumenten rechten zijn mbt defecte spullen en vergelijk dat eens met de extra garantie die je kunt kopen. Voor mezelf sprekend heb ik dit niet gedaan, bij me Roomster die ik voor de Yeti had heb ik 45K ongeveer gereden in ongeveer 3 1/2 jaar en heb in die laatste 1 1/2 jaar nooit iets van garantie nodig gehad. Maw als ik het wel had afgesloten dan had ik dus € 500,00 weggegeven aan de dealer.
  14. Een WATtttttttttt , zelfs google kwam er niet uit !
  15. dan is het een golf van water
  16. pizzabodem alla CH
  17. Ja in één woord vervelend dus. Nu heb ik niet de samenstelling die jij boven beschrijft zelf ( zelf een Kenwood 9260 ) Maar als ik je tekst zo lees dan krijg ik de indruk dat je je probleem moet scheiden in 2 delen Ten eerste je navigatie meldingen in combinatie met de muziek die op de Iphone staan, die instellingen moet je mijn inziens instellen op de Iphone zelf. Dan het signaal wat uiteindelijk naar je radio wordt gezonden combineren met een radiozender, dit zou mogelijk moeten wezen normaal gezien in de instellingen van de radio of de bridge Maar hoe dit moet gebeuren is voor mij ook een vraag ! Zou toch eens met de dealer of het inbouwstation gaan praten of het mogelijk is wat je wilt of dat het uiteindelijk toch niet mogelijk is ! Denk dat degene die de Mobridge ingebouwd hebben tevens ook een apart navi hebben in vorm van TT of Garmin of de Columbus of Admundson hebben.
  18. volgens mij hoort dit toch echt in het topic kantine > muziek thuis hoor !
  19. denk dat hij zomaar een 8 tot 10K goedkoper uitvalt met hier
  20. hallo Engel, Allereerst welkom hier op het forum. en gefeliciteerd met je Yeti En wat betreft de led's kun je hier redelijk wat aan ideeën vinden in de desbetreffende topics En ook mbt spullen van superskoda kun je vele dingen gemonteerd zien, als voorbeeld de dakspoiler hoop dat je je dingen kunt vinden hier en hopen er op dat je ook wat ervaringen e.d hier gaat neerzetten. Want met zijn allen maken we het forum en niet een paar personen
  21. http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Skoda-Yeti-hood-damper-KI-R En vanaf heden via superskoda is er dus ook één voor de YETI
  22. relax stress Je hoeft echt niet in de stress te raken van een Fabia hoor !! Maar welkom hier en je weet wel dat je van wachttijden van een skoda wel in de stress kan raken he ! :notworthy:
  23. EdK

    auto halen

    Mailen werkt niet bij de Skoda dealers Bellen met je eigen vertrouwde stem voor hun wel !
  24. zal wel een octavia met 4 wielen wezen , blijft alleen de vraag over of het een grote of kleine kofferbak uitvoering is
  25. tsja menno dat was in die jaren zeer erotisch tegen porno aan
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe