Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Dus je neemt de hele familie mee inclusief de koffie en het gebak ?
  2. ja zorg inderdaad dat als je ruit bij carglass wordt gedaan dat je wel de orginele erin krijgt en geen immi
  3. Even als aanvulling op PC-Fre@k zijn mededeling. We hebben het één en ander met de kleuren eerst getest in een testforum en hier ging alles goed Hierna is zoals vermeld de boel hier geupdate en weer getest tussen de mods en admins hier op forum \wij hebben mbt de kleurstelling en dus het onderscheid tussen nieuwe en oude mail geen bugs meer kunnen vinden en het zou dus nu goed moeten werken en te onderscheiden zijn. Mocht er onverhoops toch bij jullie iets bovenwater komen dan horen we dit uiteraard graag Maar hou wel even rekening met de volgende melding van PC-Fre@k :
  4. tsja hier wordt je nu niet echt vrolijk van ! hoop voor je dat het hier bij blijft en dat je over 460 Km niet weer met zulks soort meldingen gaat komen Lees ik liever dat er een baar goud door je raam is gekomen en dat er geen naam opstond en dat je die baar mag houden !
  5. Ik ??? Kom zeg ben altijd uiterst serieus bezig Soms met serieuse zaken en soms heel serieus de boel op stang te jagen ! En bescheidenheid past mij wel dacht ik zo ! toch ???????
  6. Sorry hoor maar hier kan ik me geheel niet in vinden, dus ga er van uit dat je voor jezelf spreekt nu ??? :dopey_h4h:
  7. en nu nog een SSD schijf bij de test
  8. de reden hiervoor zal voor een ieder anders zijn, dus tsja het antwoord zal je zelf gaan geven
  9. he petje tuto piet ga eens je mand in en doe zelf normaal :doraemon_h4h: oeffff haast vergeten
  10. ja klopt Boo, maar de gewone auto's zopen uiteraard ook meer dan de huidige gewone auto's Als je lada en dacia als abnormaal mag bestempelen
  11. goed pietje tuto, zal den oren reinigen en luisteren als ik daar den tijd en zin voor heb gemaakt !
  12. Wie ?? is dat dan ?? Enne Marco heb nog nooit in dat liedje Meeste gehoord !! Of is dat ook een droom van je ?
  13. In nederland hebben we een liedje wat zegt dat dromen bedrog zijn !!? :dopey_h4h:
  14. Nog één van mijn generatie Boo :dopey_h4h: :dopey_h4h:
  15. Dat is geen verkeerde conclusie trekken Boo, maar denk een kwestie van een generatiekloofje ! Vroeger waren er veel LADA rijders die buwust voor deze wagen kozen en het verbruik voor lief namen En dan werd er steevast gezegd, ach wat ik op de aanschaf bezuinigd heb gaat voor een deel de tank in ! Maar ben uiteindelijk stukken goedkoper uit dan menig ander mens op 4 wielen ! Ja en toen werd er ook al over de brandstofprijzen geklaagd
  16. Tsja vroeger heette dat simpelweg "LADA "
  17. EdK

    Yeti

    pwn is hier van het water
  18. Tsja alleen met die Dacia is het wel zo dat het geld wat je ermee bespaart in aanschaf heel snel naar de brandstof leveranciers brengt ! Bron : een collega van me
  19. Dat laatste zit Boo toch dwars hoor Kees !! :doraemon_h4h:
  20. Die Kees ! Of je een leraar hoort praten ..... meester Kees :dopey_h4h:
  21. EdK

    Humor

    dacht dan eerder aan ZIN maken hoor !
  22. een grote teleurstelling is dan wel dat menno nu blijkbaar nog niet de geneugten van de CC weet !? En tsja even met aller respect Kees, maar ik weet een beetje jou rijstijl van de M&G afsluitdijk , en ik had dan ook al het idee dat voor jou een tuning in deze geen toegevoegde waarde zou hebben. zuiniger rijden zoals je nu hebt ?? 1 op 17 ga je dan niet eens halen !
  23. zit je ons in de maling te nemen ......................of meen je het serieus ?
  24. EdK

    boeken

    de automatische incasso ??? No way !! Kom er af en toe niet onderuit maar hou het lekker zelf in de hand ! En ik wacht vaak op de herinnering en stuur dan de orginele weg ! Tsja staat altijd in herinnering dat als ik het reeds heb overgemaakt dat ik die herinnering dan mag zien als niet gelezen
  25. EdK

    boeken

    dan doe ik wat fout blijkbaar, tot 3x aan toe kreeg ik een herinnering dat ik nog een rekening moest betalen om het motor magazine op de mat te krijgen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe