Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Uiteraard welkom hier op het eu forum. En tsja wat dingen downen vinden wij geheel niet erg Maar af en toe een bijdrage stellen we daarintegen ook wel weer op prijs Want samen maak je een forum groot en niet alleen door een paar personen Dus zet eens wat van je ervaringen van je skodaleven hier op het forum in de juiste topics ?? Wordt zeer op prijs gesteld door ons mods maar ook door verdere leden
  2. tweede muziek topic aan het creeëren ?
  3. Dan zeg je automaat, maar geen DSG. pfffffffff die klussers ook
  4. Volgens mij is dat Vlaams voor sleeptouw menno TOCHhhhhh Snelle ??????
  5. DSG kun je schudden Menno, dat is iets wat alleen in VAG wagens voorkomt !! :doh:
  6. Als je het niet kunt activeren dmv de maxidot instellingen Dan zal dit dmv VCDS (vagcom) moeten gebeuren bv op een M&G En als het goed zou wezen dan zou de dealer dit ook moeten kunnen activeren dmv VAS Maar denk wel dat je zo en zo een lichtsensor ingebouwd moet hebben om de omschakeling in automatisch van dagrij naar gewone verlichting te kunnen maken aan de hand van hoe donker of licht het buiten is ! En schiet me ook nog wat te binnen, kun je in maxidot in light en vision een regel vinden reset naar fabrieksinstelling ? Probeer dit dan eens, ik heb namelijk een geintje gehad met knipperlichten die ik had ingesteld van 3 naar 4 keer knipperen En het werkte ook maar niet, totdat ik ook zo'n reset had gedaan en het wel werkte zonder problemen !
  7. CC en Airco ! :drive1:
  8. Pas op Snelle Het aantal kan nog varieren ! Ondanks dat er nu mensen zijn die kunnen, gebeurt het evengoed nog dat er afvallen vanwege onvoorzienen dingen in hun privé leven. Maar daartegen kunnen er ook nog leden zijn die zich misschien toch nog aanmelden en aankomende leden die het lezen kunnen zich ook nog aanmelden Het is een open aanmelding en zit niet echt een eind datum op van melden of je komt ! En door het open karakter en niet echt afspraken met restaurants en dergelijke hoef je hierdoor ook geen maximaal aantal personen op te geven en als deze behaald is te zeggen dat er geen plaats meer is ! Maar Skoody zal ongetwijfeld nog met lijst komen van de uiteindelijke personen die komen en of die nog iemand op slaaptouw meenemen !
  9. lees het alweer Boo, je schat het geheel verkeerd in ! maar zonder net ingedaalde balletjes moet je op docters advies toch zitten dus neem u stoelen weer mee, menno heeft nu niets in voorraad dus deze keer wel nodig
  10. lees t wel weer, ik ga vliegeren
  11. zo'n coleman 1 pitter heb ik ook nog staan hoor Grootste probleem is het water uit die rivier in buurt dat we moeten zuiveren !? Maar ik weet niet waar hobbel precies woont maar iets in trant van ophaaldiensten moet toch ook te realiseren zijn ! toch ? Hadden we vorige keer ook opgezet met Sibe alias de Multi1100 driver
  12. lees je dan mooi verkeert ! en wat is de agenda voor de gehele dag ?
  13. nee Boo hier maken wij geen geintjes over !! En dan bedoel ik leden de weg wijzen hier op het forum !
  14. kom ze binnenkort wel ff ophalen Boo Kunnen ze nog ff mooi besterven zoals dat met vers vlees behoort te gaan !! Maar hoe laat begint de Picknick ????
  15. Dan gaan we met zijn allen Balken !!! :doraemon_h4h:
  16. EdK

    5000 posts

    10.000 krijg je de naam JL
  17. of op profiel ( avatar ) van lid klikken en in profiel zie je links een tekst staan in trant van bericht sturen En via daar op klikken kun je dus ook een PB sturen
  18. Had je nu ook niet gegaan ! Was je reactie net zo geweest als over de CC
  19. affijn Noord dan heb je toch nog 3 mensen direct of indirect via SkodaForum.EU binnen gekregen PC-Fre@k IBV Ron467 via hier getipt en aangemeld met zijn nl account En tsja Pim en Kees zien er simpelweg vanaf om redenen die we ( ik ) moeten respecteren. En tsja mijn reden heb je onlangs kunnen lezen Maar voor een forum wat nu net een jaar bestaat en bijna 1000 leden heeft mogen we toch zeggen dat we procentueel geen slechte score hebben toegevoegd aan je lijst !
  20. balletjes hoor en ze zijn nog niet ingedaald bij hem !!! :dopey_h4h:
  21. en de tijden ?????
  22. EdK

    5000 posts

    menno en stil ?? als je ze mond zou dichtplakken met ductape dan gaat hij door met buikspreken. dus ach er stil van worden ?? ach loop er 948 achter, dus valt allemaal wel mee
  23. EdK

    5000 posts

    ach ik durf te wedden dat als je alle berichten gaat tellen dat je echt niet aan die 5000 komt en gaat nog sneller als je als mod elke keer met berichten moet optreden ! maw hoe vaker jullie niet netjes zijn hoe sneller ons aantal berichten gaan
  24. EdK

    5000 posts

    wil je het wel weten eigenlijk ?
  25. ook jarig ?? mwah dubbel kofie en gebak we hebben zo geen restaurant mer nodig !!! :dopey_h4h: :dopey_h4h:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe