Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Roadblock

    juist !! En vandaar dat we nu eens een humoristisch verslag van jouw zijde willen ervaren ! Dus doe je best ! Doe het voor ons !
  2. was 2 dagen ervoor gemaaid !
  3. Moet je zo'n betonblokje van de ingang afhalen, gaan ze een stuk minder graven. Maar tsja een molshoopje is aan de ene kant niet leuk maar ook wel weer onschuldig Je trapt het plat donderd er wat graszaad op en je hebt weer een grastapijtje in korte tijd En het is ook nog eens zo dat als je mollen in de tuin hebt dat je grond van goede kwaliteit is en rijkelijk voorzien is van wormen en ander ongedierte behalve die mollen.
  4. EdK

    Roadblock

    Maar morgen krijgen we wel een live verslag met tekst en beeld van Hobbel ! Althans dat mogen we toch wel hopen nu !?
  5. Denk dat je dealer het slot even opnieuw moet afstellen. Klep moet gewoon goed en makkelijk dichtgaan Maar kan ook zijn dat de hoedenplank niet geheel goed zit, dan sluit de klep ook niet altijd lekker ( althans bij de Yeti )
  6. rechts bovenin zie je je naam BertG staan Daar op klikken en kiezen voor je profiel Als goed is kun je het daar aanpassen en anders in zelfde kader Mijn Instellingen !
  7. EdK

    Roadblock

    als je er een 5 op laat stapelen kun je er ook plantenbakken aan vast monteren en in de bakken weer de garaniumplanten doen. Hoef je ook niet te bukken als je ze water moet geven
  8. Allereerst geen dank, en het verbaasd me telkens weer dat de dealers zo slecht geinformeerd zijn, en dat hun klanten zelf de informatie moeten aandragen. Maar goed blij dat je er blij mee bent en je dealer kan weer andere klanten blij maken als hij dat wil !
  9. Ach erik als je bericht 14 had gelezen , had je het al geweten !
  10. ach een mol knaagt geen bougiekabels door Hobbel En zijn nuttige dieren voor in je tuin
  11. EdK

    Velgen reinigen

    BP glazen hebben geen decoratie , en uit milieu overwegingen gebruik ik bestek zonder houten handvaten, dus komt geheel goed. Maar evengoed dank voor de tip, misschien dat andere hier op forum er wel wat aan hebben !!
  12. EdK

    Roadblock

    Maar Hobbel je kunt nu eindelijk eens de hakfunctie op je SDS boormachine uitproberen zonder schade aan je eigen woning Zijn die betonblokken uitermate geschikt voor !
  13. EdK

    Roadblock

    draai je hem met de andere buren even om ! Maar je ziet ze ook wel gestapeld staan hoor , dus bijna zeker betonnen lego blokken volgens het lego systeem Kunt er mooie schuttingen in tuinen ook mee maken, snel klaar en zeer effectief
  14. EdK

    Roadblock

    Zie dat ze daar ook wifi hebben in die ruimte !! Dat is dan wel weer luxe
  15. EdK

    Dak spoiler Yeti

    Tuurlijk gaat die lijm er uiteindelijk wel vanaf !
  16. Volgens mij is Noord26 ook iemand met Xenon ervaringen bij het naderhand plaatsen. Dus als hij dit leest zal hij denkelijk wel een advies kunnen geven !
  17. EdK

    Velgen reinigen

    nee met de hogedrukspuit en indien versleten dan gooi ik ze door de hakselaar ! oeps
  18. EdK

    Velgen reinigen

    veel te duur
  19. EdK

    Velgen reinigen

    Heb een hekel aan afwassen, vandaar dat ik alle gerelateerde artikelen uit principe niet gebruik Zeg maar een soort kortzichtigheid
  20. EdK

    Velgen reinigen

    Oke laat ik het zo zeggen, met de orginele skoda LM velgen geeft het geen problemen en worden ze netjes schoon !
  21. Wel ik moet zeggen dat ik ze er met een vlieger festival er nog wel eens één inderdaad uithaal om op te gaan zitten Maar dan moet het wel droog weer zijn en biertijd !
  22. EdK

    Velgen reinigen

    dan zou ik meteen een pallet vol inslaan ! :dopey_h4h:
  23. EdK

    Velgen reinigen

    Ja jeetje , je broer werkt er ! Loop eens naar beneden en vraag het hem ff. Ik moet helemaal naar me Yeti lopen ervoor, en dan nog hopen dat het bonneke er nog inzit
  24. Helaas Boo heb jij je huiswerk in deze niet goed gedaan Ik heb geen greenline , gerardus wel ! Dus het wordt niets delen, voor mij geen sleurhut waardige Yeti !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe