Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Nee ?? Jawel, puzzel me rot om er achter te komen wat het is !
  2. EdK

    ESP uitleg

    wel dat je in iedergeval een ESP lampje hebt ??
  3. een puzzel dat is t
  4. Hoe was het gezegde ook alweer ? Goed gereedschap hangt onder een afdakje ?
  5. Je mag Kees eh mag........je moet ! Maar inderdaad een inname zuil van de barcode kaartjes alleen in dit geval niet in een parkeer garage maar een terrein in heemstede
  6. Ohwwww, die benne zo lekker ................. blijf je van eten !
  7. En Frank al geroken ??
  8. Hoop dat je daar goed in bent ?? WAT en WAARIN is wat ik wil weten !
  9. stalen horloge banden op de manier schoonmaken gaat ook perfect !
  10. Shit ik roep weer eens wat, ist nog goed ook ! Wel ben ff de avond foto's maken voor hier.
  11. Ze hebb en hadden ook nog een beetle in het gezin. Dus kan ook nog ivm die lakproblemen
  12. Huh ?? Die heeft een vreemde kronkel ! Dan maar een spijkerbroek minder hoor !
  13. Hij zei nog een meter naar links en je was de pineut ! Maar uiteindelijk was het een dubbelle opluchting 1 keer de druk van je blaas af en 1 keer geen bekeuring voor wildplassen. Want die schijnen ook richting of rond de € 100,00 te liggen
  14. Ook geen rollator in zijn kofferbak hoor !! Of bedoel je er precies tussenin ? Maw de gewone rijder
  15. Ik wel hoor ! Althans sommige zonder namen te gaan noemen
  16. Ronald heeft geen petje , Marco
  17. porsche
  18. dus hoeveel Km ga je weer terug crossen Frank ? En ga je Edwin and familie daar nu eindelijk eens ontmoeten ?
  19. dus uiteindelijk heb je een koffiemolen ingebouwd in het koffiezetapparaat gekocht ? En alleen de handmolen is stil en de rest maken herrie Maar mooi dingetje en zou voor mij ook de ideale oplossing zijn
  20. EdK

    fotografie

    Ja en alle bouwmaterialen met die muilezels uiteraard naar boven gebracht
  21. Correct !! Laatst in Zeeland stond ik volgens meneer agent precies aan de goede kant van einde bebouwde kom te plassen, vertelde hij me met een lachend gezicht terwijl de urine nog lustig liep !
  22. EdK

    Yeti

    Ook nonnetjes gaan met hun tijd mee hoor, en rijden geen renaultje 4 meer
  23. Tsja Marco, het is wel mogelijk om het netjes te doen maar dan is hij 2 uur meer kwijt aan demontage werk En ze zijn al werkende erachter gekomen dat het zo ook gaat en ze een boel tijd scheelt, en tsja als je dan eens uitschiet dan moet je natuurlijk wel een excuus hebben. Wel als dit gewoon was gedaan bij de dealer dan was dit allemaal niet gebeurd en of was het lakwerk bijgewerkt. Maar ja als carglass monteur is het moeilijk om alle kleurstiften in je wagen te hebben en een goede ontvetter zodat je lijmresten kunt verwijderen. Maar mijn inziens had dit niet zo hoeven te gebeuren, maar ja ben natuurlijk geen carglass ramenzetter !
  24. http://www.problemcar.nl/ Heb je al eens op deze site gekeken of je een antwoord kunt vinden voor je probleem ?
  25. EdK

    Ar.drone 2.0

    http://tweakers.net/nieuws/83654/parrot-opent-communitysite-voor-ar-punt-drone-gebruikers.html Wel Ronald kwam het tegen en leek me wel wat voor jou !?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe