Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Dacht dat het hier over een review ging van een Fabia ? Of zit ik in het verkeerde topic nu ?
  2. Volgende keer dan meningen alleen neerzetten als het buiten koel is, nu het al zo heet is buiten lopen de gemoederen blijkbaar nog hoger op ! En beginnen we het kookpunt te behalen ! En niet dat van water maar van de mens, en die ligt helaas soms lager dan die van water !
  3. Shit , moet ik nu weer wat gaan verzinnen ?? Wel vergeef me beurt aan degene die zich binnen 24 uur bij me meld
  4. EdK

    Nieuwe schoenen

    nu nog een petje in die kleuren ! Dan zien we je of lopen of liggen van verre !
  5. Ach de wijsheid komt met de jaren en bij jou is deze op je 48ste begonnen met de Skoda ! Maar goed, welkom hier en er staat al flink wat info over dat sneeuwmonstertje Maar je zal altijd een bijdrage kunnen leveren met die van jou
  6. tsjaaa, ik heb jullie nog gezegd, doe er eerst een tussen hoorn en Pénd want het gaat niets worden................... verder hou ik me mond hoor !! maar heb wel gelijk !! :D :D
  7. Standbeeld op noordkaap
  8. Jan klaassen en katrien is nog leukere poppenkast !
  9. een partij staat toch voor een bepaalde bevolkingsgroep ? Kun je je toch nooit voor het gehele volk vertegenwoordigen ?
  10. Niet van een ieder ......
  11. ja net ff gesnuffeld daar en inderdaad op eerste oog leuke dingen tussen Maar denk dat er ook wel handelaren rondneuzen en ophalen en opknappen en verkopen op bv marktplaats
  12. flauw hoor !
  13. wat is het dan ?
  14. Die is al weg op moment dat je denkt ik ga er langs of bellen
  15. Weet jij het Sodela ?
  16. En weer een glimlach Kees !!
  17. Hohoho kerstman ronald, ze heeft die muntjes erin gedaan om muziek te horen ! En die gaat ze nu zeker te horen krijgen ! Dus maak het forum nummer maar bekend nu !
  18. Wist ik Kees, vandaar ook voor deze gekozen ! Je kunt weer lachen
  19. Zei het al , wordt geen Internationale M&G
  20. Bestond de CPN nog maar, was het een stuk makkelijker
  21. schenk die munten maar aan het forum !!
  22. Zijn pollepel zit nog in de hete brij Zodra die brij gaar is komt het antwoord Of ik moet me heel erg vergissen in Hobbel !
  23. EdK

    ESP lampje

    Heb je geen SAVE knop op Henkie zitten ?
  24. De rand gemerkt met de 4 soewarte pijlen is de rand die er af moet Deze liefst met een kunststof spatel voorzichtig loswrikken door de spatel in de naden te zetten Als spatel gebruik ik vaak de spateltjes die bij een potje Bison Kit of tix geleverd worden ( gele) Of als je een Miele wasmachine hebt dan heb je ook een soort van spatel meegeleverd om het luikje te openen waar de ontgrendel hendel zit voor de laaddeur
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe