-
Aantal items
16001 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
588
Inhoudstype
Profielen
Forums
Kalender
Downloads
Blogs
Galerij
Alles dat geplaatst werd door EdK
-
Ja hehe, de keuze tussen een Superb en een citigo is inderdaad vlug gemaakt !! pfffff
-
heeft het een helende werking ? of verwacht ik nu teveel ?
-
Lucht het een beetje op dat je je verhaal hier hebt neergezet ?? Maar goed er van uitgaand dat je nog niet bij de ouderen gerekend wil worden, wordt er in dit soort situaties vaak na einde werkdag niet door die broekkies die de hele dag die kuile open en dicht hebben gegooid gekeken van , zouden de oudere mensen nog op een redelijke manier met of zonder rollator bij hun deur kunnen komen ? Nee we zetten de graver uit de scheppen in de container en we gaan............. morgen weer een dag. En dan moet de buurt eerst uit de slof schieten tegen een uitvoerder ( vaak meerdere malen ) voor ze er rekening mee gaan houden. Vaak helpt de term arbeidsinspectie inschakelen wel bij die gasten en gaan ze wat beter ( voor jullie ) te werk. Maar al met al schiet je er niets mee op en als ze een 5 in 1 hadden gedaan had het ook nog minder gemeensschapsgeld gekost. Want op graafwerk is dit nu 4 keer teveel en hebben we het nog niet over straatwerk. Enne mocht je Yeti bij het winkelcentrum terecht komen, zorg dan dat je winterbanden met stalen velgen er vast onderzitten Dat ze wat eerder slijten is goedkoper dan dat je LM velgen verwijderd zijn in ruil voor 4 stuks sinaasappelkistjes of als je massel hebt massief eiken bielsen. En mocht je weer ff willen spuien, je kunt gewoon doorpennen in dit topic hoor Wim ! we hebben een lezend oor. succes
-
Wel ff een lappie erover en met wat siliconen spray / gel behandelen en je hebt een prachtige rubbermat voor in den Fabia station
-
Nee Boo nu ga je de Boo(t) in Als men het hier heeft over een lader dan heeft men het over een Harddisk En praat men over een harddisk dan heeft men het over een lader. Weet het, is zeer verwarrend maar dit is de echte nieuwe Dixons stijl
-
CC voetje ?? CC blokje bedoel je waarschijnlijk ! Maar zover ik heb opgelet rond de media en de 130Km en het handhaven hiervan zou de tollerantie mbt te snel rijden en de handhaving van de max 130Km strenger zijn dan die bij de lagere snelheden. Dus zou toch maar eens minder marge aanhouden allen bij de snelheid van 130
-
Led vervanging alle verlichting aan de voorkant van O2 2012
EdK reageerde op WhiteFox's topic in Elektronica
http://www.led4ucar.nl/led-canbus-warning-cancellers?eprivacy=1 kijk ff naar deze weerstandcancelers http://www.led4ucar.nl/ba15s-p21w?redirected=1 voor vergelijkende lampen En als je hier besteld en je geeft de forumnaam van hier door en je avatarnaam ( Adop ) en refereert aan de 10% kortingsregel dan heb je die 10% korting als lid van hier ook nog te pakken. Maar met deze weerstand cancelers schijn je zonder in je bedrading te hoeven knippen ze er tussen te kunnen zetten. Stuur een mail naar ze toe en geef je lampen op die je nu hebt en je probleem Mijn ervaring met hun is dat je redelijk snel een antwoord terug hebt van ze en correct geholpen wordt door ze. -
Nee GAMMA
-
Led vervanging alle verlichting aan de voorkant van O2 2012
EdK reageerde op WhiteFox's topic in Elektronica
Wel dan zou het fijn wezen om te weten welke 27 SMD led je hebt ( dus linkje van de leverancier en de lamp ) Maar kans is groot dat je er toch nog een weerstand tussen moet planten Zelf heb ik het met de dagrijlampen voor de Yeti, ook Canbus en evengoed weerstanden moeten gebruiken. En dat terwijl er weer andere gebruikers zijn die ze niet nodig hadden. heeft waarschijnlijk met de gevoeligheid te maken van de meting al weten we nog steeds niet hoe die meting door de auto wordt gedaan. -
Dat zegt ik !
-
Wel dat zeg je dan wel, maar mijn ervaring is op de A7 van Zaandam naar purmerend toch anders Ze rijden daar toch echt 120+ en ik rij daar veel op de spitsstrook met de CC op 95 en dan haal je er evengoed op een stukkie van 10 a 15Km nog heel wat rechts in. En als je dan rechts voorbij gaat dan zou je zeggen ze gaan dan ook wel op de spitsstrook rijden .......... maar neuhhhhh we blijven lekker op die middelste baan door tuffen met 80 a 90 Km/pu
-
Hebben de mensen nu nog steeds met de spitsstroken Ze snappen niet dat als de spitsstrook open is dat je dan over de doorgetrokken streep heen mag rijden. En gevolg we blijven stocijns op de middelste baan rijden, ondanks dat er al tv spotjes zijn.
-
Rij toch niet harder dan 120 in nederland met de Yeti dus zal me een worst wezen. Weet wel dat er weer royaal met belastinggeld is gestrooid om al die borden weer eens te vervangen. maar door de verwarring voor velen is het waarschijnlijk weer zo terugverdiend omdat velen te hard rijden op de verkeerde plekken.
-
moet hij wel goed in de was staan, anders tast dat zuur de lak aan !
-
De ANWB lanceert een meldpunt waar automobilisten hun ervaringen met de nieuwe snelheden die vanaf dit weekeinde gelden kwijt kunnen. De bond verwacht dat voor veel automobilisten het niet altijd duidelijk is hoe hard ze mogen rijden. De vraag is of de nieuwe aanduidingen duidelijk zijn. De ANWB biedt via belangenbehartiging@anwb.nl de mogelijkheid om opmerkingen daarover door te geven. Met de komst van de nieuwe maximumsnelheid van 130 km/h veranderen op veel snelwegen de snelheidsbordjes. Bij de huidige 130-wegen zullen borden verdwijnen en bij 120-wegen zullen ze verschijnen. Bovendien wordt door nieuwe onderborden een aantal uitzonderingen toegevoegd aan de limieten, zoals aangepaste snelheden overdag of juist in de nacht. De regel is dat er maximaal 130 km/h gereden mag worden, maar op het merendeel van de wegen is een uitzondering van kracht. Om te achterhalen hoe de weggebruikers tegen dit nieuwe systeem aankijken en wat zij ervan vinden, opent de ANWB een emailadres. Via belangenbehartiging@anwb.nl kan melding worden gemaakt van onduidelijke situaties en kan er een mening gegeven worden over deze maximumsnelheden. De ANWB zal de opmerkingen op het meldpunt inventariseren en te zijner tijd aanbieden aan het ministerie van Infrastructuur en Milieu.
-
Nee Skoody want ik ben nog in het bezit van twee stuks 20 liter emmers dus dan hadden die morgen gewoon volgezeten hoor ! Na gebruik buiten zetten uiteraard.
-
Dus het wordt het topic van kleine en grote baby''s en hun behoeftes ?
-
Tsja Skoody je begint met luiers en je eindigd ermee ! Heb er genoeg oudjes mee zien lopen in de verpleeg tehuizen.
-
Aanbiedingen bij Aldi, Lidl etc (niet-auto-gerelateerd)
EdK reageerde op Cyrus's topic in De Kantine
De Praxis heeft pallets vol staan met Dreft Vaatwas tabletten € 24,95 voor een doos vol waar je de rest van het jaar makkelijk mee haalt Aanbieding kan ik niet vinden in hun krantje dus kan lokaal wezen Dus voor Cyrus kan het aantrekkelijk zijn om het te halen !? Het zijn dreft profesional tabletten en zijn twee zakken van 80 stuks Maw 160 stuks tabletten van dreft, wat me wel opviel is dat het meer dan een theelepel is ! Dus die reklame kan ook de kliko in !- 107 antwoorden
-
Texaco heeft borstels en daar heb ik het niet zo mee ! Nee ga wel naar die in me woonplaats, worden de wagens eerst van zand ontdaan en dan gaat hij de lappen straat in !
-
Wel wij broekkies moeten natuurlijk wel op onze toekomst zijn voorbereid ! Dus vertel toch maar hoe onsmakelijk het misschien is ?
-
Zeg Erik als je die autolader terugkrijgt zorg je er dan wel voor dat hij een aansluiting heeft waar je wat aan hebt ? Want je kunt natuurlijk nu al op je klompen aanvoelen dat je geen HD gaat terug krijgen. We hebben namelijk de wet van Murphy maar ook de wet van Hook !
-
Vaatwasser benodigdheden ? (en allerhande schoonmaak tips)
EdK reageerde op EdK's topic in De Kantine
Ja Skoody en het is pas de tweede maal dat ik daar kwam, blijkbaar toch een eerlijk gezicht. Maar uiteraard morgenochtend even langs om de schade af te rekenen. En Erik gelukkig was het alleen water vanuit de keukenkant en geen water vanuit het toilet wat terug had moeten stromen. Dus opruimen van de bende zal zich beperken tot een emmer schoonzand op de plek des onheils uitstrooien en thats it. Trouwens wat mij opviel was dat de leidingen aan binnenzijde er redelijk schoon uitzagen, dun filmpje van vet en wasmiddelen en daar bleef het bij en op de 70mm leiding was dat max een 2 mm dik. Dus de boel ligt toch redelijk goed op afschot -
bouwplannen extra kerncentrale kunnen weer de lade in Skoody ?
